GTA: The Trilogy släpps 11 november
Finns det något gameplay över huvud taget från detta?
Enda jag hört om det är att det ska bygga på Unreal, men väldigt lite information i övrigt för något som ska släppas om mindre än en månad.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Ser riktigt bra ut!
Om kontrollen är likt femman så blir det köp direkt.
Ännu en dag i paradiset.
Jag kommer spela igenom varenda en! Börjar dock med Vice City, som helt klart var favoriten :D!
Hade köpt på direkten om det grafikmässigt skulle matcha åtminstone GTA V
I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.
Kommer bli köp från min sida. 3an och VC är näst intill ospelbara i dagens läge. Så ska bli kul att besöka dom igen med bättre kontroller. Plus moddar kommer komma förr eller senare. Och då spelen använder Unreal så kan moddandet bli ganska stort. Näst intill total remake.
Måttligt sugen, men verkar som om San Andreas kommer till Game Pass dag 1.
https://www.trueachievements.com/n47491/gta-san-andreas-defin...
Ser riktigt bra ut!
Om kontrollen är likt femman så blir det köp direkt.
Såg faktiskt bra ut
Sen är det länge sen jag spelade dessa spel så kan vara kul att återuppleva.
Det är ju trots allt 3st 4/5 - 5/5 spel 👍
Måttligt sugen, men verkar som om San Andreas kommer till Game Pass dag 1.
https://www.trueachievements.com/n47491/gta-san-andreas-defin...
Ah! Men då kan jag ju prova det där. Hade varit bra om man kunde välja vilket eller vilka spel att installera dock. Är mest sugen på Vice City nämligen.
Edit: Fan då, var ju bara San Andreas
"Writer and Fighter"
Ok...
Så först måste jag bli klar med Mass Effect: Legendary Edition.
Sen blir det Forza Horizon 5, via game pass.
Sen blir det då San Andreas, via game pass.
Sen Halo, via game pass.
Ja man kan väl lätt säga att jag har att göra ett tag framöver. Sen kanske något av de andra GTA spelen kommer till game pass, eller så har priset droppats så det känns värt att köpa.
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!