Mass Effect Legendary Edition får en bitig day one-patch
Förstår tanken eftersom jag hade haft liknande åsikter för några år sedan, men det är tyvärr ett förlegat sätt att se på det hela, och bland ett urval av 1000 potentiella köpare är du förmodligen den enda som bryr sig om detta. Är GOTY-utgåvor ens en grej nu för tiden? Tror inte vi borde se på den här releasen som en sådan.
Remake hit, remake dit, kalla det vad du vill. Funkar remaster bättre? Det är en uppdaterad version med bättre grafik och stöd för 4K och att spela den i usel grafik och 30 fps vore ju helt meningslöst.
Poängen var inte "skryta", det var att jag tycker att det är värt att lägga lite pengar på något man tillbringar så mycket tid på som många gör med spelande. Dataspel är ändå en relativt billig hobby. Men visst, om man snarare spelar ett par timmar i veckan än ett par timmar om dan kan jag förstå om man inte vill lägga pengar på en dator.
För övrigt hade jag inte råd heller att betala av min CX 55 rakt av utan köpte den på räntefri avbetalning.
Det är ju det som är grejen, i mitt tycke ska bra spel ska ta lång tid att klara
Gärna flera månader
Jag har en stark dator som jag skulle kunna spela på.
Däremot vill jag gärna kunna lira i soffan framför TV:n, som jag avnjöt spelen på min 360 för 10 år sedan.
Eftersom det handlar om en remaster med lite piffade texturer tänkte jag att det kanske skulle fungera bra på en PS4.