Vad spelar du i helgen, choomba?
Tänkte cyberpunk, men det skjuts up någon månad tills ps5 patch, och bugg städande, så blir en lugn stund med dottern, och spara energi inför 12 månader pappa ledig nu.
Mysigt 👍
1# FZ Troll
Jag spelar Cyberpunk på stadia... 20 timmar snart. Förstår inte de som väntar på bugg fixar. Enda jag har stött på är grafiska buggar och dessa kan jag leva med... En hamburgare som flyger, vapen som ligger 30cm ovanför marken... Inget game breaking direkt
1# FZ Troll
Samma här. 18.5 timmar och har inte ens kört Maelstromuppdraget från E3 2018 videon ännu. Finns så mycket annat att göra.
Otroligt bra spel, men lite störande buggar här och där. Föll genom marken och fick spela om ett uppdrag precis.
Vet inte vilket uppdrag du menar då jag aktivit undvikt att läsa, se och höra om Cyberpunk 2077 sedan det visades upp första gången. Har själv haft ett par mindre buggar, inte minst nyss då jag var tvungen att ladda för jag gjorde en sak i "fel" ordning tror jag som gjorde att jag inte kunde fortsätta. Men main storyn har funkat väldigt bra och har ändast åkt genom golvet en gång men det är lite småbuggar med ultrawide som att vissa rutor är halvt utanför bilden samt att man ibland får blackbars på sidorna när man laddar checkpoint och har även blivit oförmögen att sprinta vid två tillfällen men det löses snabbt genom att spara och ladda om.
Blir Cyberpunk 2077 och brädspel i helgen.
Har kört en del CP redan och hade en riktig buggfest i början med artefakter och objekt som syntes igenom väggar mm. Men efter uppdatering till de senaste drivrutinerna på grafikkortet har det funkat riktigt bra.
Tyvärr så har jag fått ett riktigt svårt sug efter att uppgradera mitt 1080 till ett 3080.
cyberpunk har 38 timmar speltid i det redan och min stora fråga är hur i helskotta folk kunnat lägga en bra och rättvis review på detta spelet sämre eller bättre kvittar.
men 38 och mindre timmar och du har spelat typ 30% utav spelet om inte mindre.
Där är gott om buggar dock i det