Vilken ras är den bästa på jorden?
Ja som topic lyder, vilken ras är egentligen den starkaste och bästa i mänsklighetens historia?
Dvärgar måste väl ändå anses vara bäst, allt alverna gör är att lukta på blommorna och klaga över dvärgarnas maskiner. Dvärgarna däremot bygger stora städer och gigantiska maskiner, smider dom vassaste svärden och har dom coolaste legenderna.
Människorna är bra på lite av varje men dom har ingen specialitet och det är deras akilleshäl.
Får hålla med om skogsalver.
OT: Greger vad har du rökt?
Tycker det är så mycket snack om rasbiologi här på forumet, så det vore ju helt enkelt bäst om man drar igång en poll och reder ut vilken ras som faktiskt är bäst.
Jag kan inte något om detta så jag röstar inte men frågan får mig att tänka på en historia jag hörde idag på jobbet som fick mig att blåsa ut kaffe genom näsan...
En killes kompis, chefs, svärfars bekanta berättade, ni vet hur det går... anyhow....
En kille med autism jobbade på ett onämnbart ställe och han gjorde ett bra jobb och dök alltid upp exakt när han började på dagarna. En dag så kom han aldrig till jobbet och hans arbetskamrater började blir oroliga och efter ett par timmar ringde chefen hem till honom - det ringde ett par signaler och han svarade "hallå?"
-Vart är du? Varför kommer du aldrig?
-Jag har fångat ett troll, sade han och lade på luren.
Några bekymrade arbetskamrater åkte hem till killen och de ringde på dörren... de ringde och bankade och till slut hörde de honom ropa "kom in"...
När de kom in i hallen såg de sin arbetskamrat sitta med ryggen mot väggen och fötterna mot toalettdörren - han stirrade storögt på dem och sade "jag kan inte jobba idag, jag har fångat ett troll och jag vill inte släppa ut honom".
De lyckas få honom på fötter och de öppnar toalettdörren och därinne på toaletten sitter en dvärg, måttligt road.
Killen har alltså på väg till jobbet fått syn på en dvärg, fångat honom och burit hem honom och låst in honom på toaletten och sedan spenderat förmiddagen med att hålla honom fången på muggen.
Jag skrattade så jag dog när min arbetskamrat berättade denna "sanna" historia - har vi en ny "urban myth" på G eller vad tror ni?
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
^- Haha epic, dock tror jag att det är en urban myth då jag antar att dvärgen kämpade imot/skrika när en person bär iväg på honom.
Ja, men personen som berättade är inte den som skulle "dra en vits" eller annars "hitta på"... Hade den kommit från någon av mina "regulars" hade jag avfärdat den direkt.
^- När man tänker på svenskarnas passivitet när det händer något som kan leda till en konflikt, så skulle jag inte bli förvåna om folk bara stirrade medans killen kom bärande på en skrikande och sparkande dvärg under armen.
HAhahAHHAHA, jag tycker fortfarande det är hysteriskt kul.
"jag har fångat ett troll"
HAHAHAHA
Det betyder att man ger ett visst inlägg (castors i detta fall) ett poäng, vissa forum har att man röstar på en tumme upp eller på en tumme ner = +1 eller -1
jasså?
Men nu är inte det här Vissa forum, det här är FZ.
och här tycker jag det sker skit fånigt ut att hålla på så där.
ser ut som nån Lunarstorm sida eller nått liknande där 14åriga barn håller till.
R.I.P The_maxx
Dvärg växt är ingen ras utan en sjukdom.
Dvärg växt är ingen ras utan en sjukdom.
som alver menar du? rasist....
Så du påstår att alver skulle vara likvärdiga med dvärgar?