Hänger ni på andra forum förutom Fz.se? Isåfall, vilka?
flashback
Samma här, trodde dem flesta skulle skriva FB men ack nej..
Vem vill utsätta sig för att hänga på ett forum där några av Sveriges största puckon samlas? Som rasister, pedofiler, säsongsthaihoraknullare och allt annat löst folk.
flashback
Samma här, trodde dem flesta skulle skriva FB men ack nej..
Vem vill utsätta sig för att hänga på ett forum där några av Sveriges största puckon samlas? Som rasister, pedofiler, säsongsthaihoraknullare och allt annat löst folk.
Tyvärr så hamnar många av de bra delarna, ex. "Arbetsliv och studier" och
"Fysik, matematik och teknologi", i skuggan av de idiottäta delarna så som "Integration och invandring". Folk fokuserar så jävligt på det negativa.
Tyvärr så hamnar många av de bra delarna, ex. "Arbetsliv och studier" och
"Fysik, matematik och teknologi", i skuggan av de idiottäta delarna så som "Integration och invandring". Folk fokuserar så jävligt på det negativa.
Det finns definetivt bra delar inom flashback, men tyvär är 90% av befolkningen där idiotiska muppar som bara sprider en massa negativitet,
dem återstående procenten medlemmar är faktist ganska hyffsade, jag förstår dock inte hur någon hyffsad människa orkar hänga där i längden bland alla barn.
mogen nivån ligger under lunarstorm även fast åldersnittet på FB är betydligt äldre som jag nämnde i en annan tråd
men dem vill väl ha ett fritt forum där dem kan säga vad som helst utan konsekvenser, tyvär funkar det inte riktigt så i verkligheten, och jag håller mig hellre i verkligheten än att leka allan ballan på flashback
Jag vart just varnad hos openSUSE forumet. Det är något skumt med det här.
Du har inte börjat funderra på om det kanske har nått med dig att göra? Inte för att vara den som är den, men om du konstant blir bannad/varnad på alla sidor du kommer till kanske det är så att du gör nått fel?
Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.
Du har inte börjat funderra på om det kanske har nått med dig att göra? Inte för att vara den som är den, men om du konstant blir bannad/varnad på alla sidor du kommer till kanske det är så att du gör nått fel?
Jag funderar på att ändra inställning till regelboken och faktiskt läsa dem. Men nu betraktar jag dem mer som tutorials i spel. Helt onödigt att köra. Man brukar gå med WASD snurra på camran med musen och hoppa med space.
Men annars fattar jag inte riktigt vad jag gör för fel. :(. Fast jag har vid tagit åtgärder även fast jag inte vet var jag ska hindra. Jag har nu börjat använda smileys när jag inte är allvarlig. Ett enormt steg

Jag funderar på att ändra inställning till regelboken och faktiskt läsa dem. Men nu betraktar jag dem mer som tutorials i spel. Helt onödigt att köra. Man brukar gå med WASD snurra på camran med musen och hoppa med space.
Men annars fattar jag inte riktigt vad jag gör för fel. :(. Fast jag har vid tagit åtgärder även fast jag inte vet var jag ska hindra. Jag har nu börjat använda smileys när jag inte är allvarlig. Ett enormt steg
Du råkar inte ha någon light version av Asperger?
12 åringar på WoW och 16 åring på FZ.
Jag är nog mest aktiv på fz:s forum men är också inne på Sweclockers, http://www.sweclockers.com/forum/.
Där är det mest bara datorer som gäller
Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.
Det är verkligen många som hänger på sweclockers ser jag. Jag avskyr namnet och jag ogillar designen (så att alla vet). Men det är ganska vanligt för och jag tänkte höra hur ni hade det. När man hängt på ett så fint designat forum som fz så vill man helst inte besöka forum som ser fula ut för det gör ont i ögonen. Forum som inte har quote, forum där man måste klicka är du säker på att du vill lämna när man klickar på en länk är svåra för mig att stanna vid. Hur är det för er?
Allvarligt skiter jag nästan i hur ett forum ser ut. Finns andra aspekter som kan vara viktigare. Som innehåll.
Ja, helt rätt men FZ är ju skitsnyggt och kanske inte det bästa innehållsmässigt?
Jag hänger själv på Mortal Online Forumen
och lite pcgamer:up:
hejsanhejsanhejsan
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Du skämtar?
hejsanhejsanhejsan
Du skämtar?
Jag skulle också bli chockerad om han inte gjorde
Det är verkligen många som hänger på sweclockers ser jag. Jag avskyr namnet och jag ogillar designen (så att alla vet). Men det är ganska vanligt för och jag tänkte höra hur ni hade det. När man hängt på ett så fint designat forum som fz så vill man helst inte besöka forum som ser fula ut för det gör ont i ögonen. Forum som inte har quote, forum där man måste klicka är du säker på att du vill lämna när man klickar på en länk är svåra för mig att stanna vid. Hur är det för er?
Du ska alltid vara så negativ!
På sweclockers är det annars bra, medelåldern ligger på ca samma som här så postsen är minst lika vettiga där som här
Jag skulle vilja säga att det till och med är bättre inlägg därborta när man snackar datorer. Tyvärr kan man inte läsa det eftersom det är fult i jämförelse med fz.
det blir inte så mycket forum längre, men kikar lite då och då in på
www.unrealnorth.com
www.robotsforrobots.net
www.sweclockers.com
thank you, come again
Jag skulle vilja säga att det till och med är bättre inlägg därborta när man snackar datorer. Tyvärr kan man inte läsa det eftersom det är fult i jämförelse med fz.
Titta, nu gör du det igen ( (för att vara på den säkra sidan))
Speciellt fult tycker jag inte att det är, fz är kanske lite snyggare men egentligen så är det ju innehållet som räknas.
Det är nästan enbart FZ för min del, men ibland trillar jag in på Flashback en del.
Flashback ibland, en gång i månaden kanske.
ps glöm inte stickyn om personangrepp tack, sånt gör 12 åringar på wow.
Menar du mig? Jag var helt ärlig när jag frågade honom om han hade någon form av Asperger, eftersom hans beteende och det han beskriver är en av dom tydligaste "symtomen" på just Asperger.