Är Diablo IV under utveckling?
Skulle gissa på en diablo 3 expanssion och inget diablo 4. En fjärde del behövs inte ännu
Jag håller inte med. D3 har inte levererat som blizzard eller fansen trodde och en nystart behövs. Att fortsätta gräva gropen djupare är inte ett smart drag.
Inget fel på D3 efter expansionen och när de sparkade idioten Jay Wilson från teamet.
Vet många som spelar d3. Verkar vara aktivt. Men hade vart Nice med ett nytt, gillade inte grafiken i spelet
D3 exp med microtransation "cosmetic" p2c. Deras uppdateringar i sig är nästan stor som en exp eller massa dlc. D4 kommer dröja. Skulle inte förvåna mig om det blir diablo online. Men nja det vill nog hålla till RPG hack n slash. Men i det hela tror jag att något kommer komma till blizzcon om d3 univers. Ska bli kul å se. Season börja bli uttjatat men visst schysst av dem å hålla igång gratis event osv. Inte dumt alls.
Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.
Skulle gissa på en diablo 3 expanssion och inget diablo 4. En fjärde del behövs inte ännu
Jag håller inte med. D3 har inte levererat som blizzard eller fansen trodde och en nystart behövs. Att fortsätta gräva gropen djupare är inte ett smart drag.
Inget fel på D3 efter expansionen och när de sparkade idioten Jay Wilson från teamet.
Största felet för mig i diablo är skill tree, tråkigt och ointressant för några alternativ och ingen trading give us Runes!
Spela spel är kul ibland.
Eftersom Blizzpro nämns i nyheten, så kan jag tipsa om en av deras podcast (Well Met) om man spelar Hearthstone. Jag gillar den iaf.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLKfAkd8vEyiom4s5OuUCIg...
En diablo 3 expansion uteslutar inte att dom även jobbar med 4an och därför anställer nytt folk.
This! De lär ha ett team som finputsar en expansion vid detta laget, som de tillkännager på BlizzCon, medan D4-teamet sätts ihop atm och nu när ett antal D3 Exp-utvecklare blir lediga behöver de en designer som inte fortsätter jobba med att förvalta den kommande expansionen
It's something to do with quantum, isn't it?
Vad menar du med det egentligen? Diablo 3 var inte bra när det släpptes men sedan RoTS så är det ju ett grymt spel.
1# FZ Troll
Diablo 4 behövs visst.
Iom Diablo 4 kan en bättre spelmotor göras och mycket nytt kan tillföras som inte går i en expansion. Spelmotorn för diablo 3 var utdaterad redan vid release. Den är helt bortom räddning. Därav behövs en nystart iform av Diablo 4.
Du är alltså för att uppföljare till spel ska göras nära varandra? Ja d3 kom 2012 så det är 4 år sedan, alla blev besviken på för vad spelet var i början. Nu när spelet hat förbättrats rätt mycket och särskilt när jay försvann ur bilden så gnäller folk ännu.
Ni blir aldrig nöjda, vill ni ha ett diablo som är som ettan eller tvåan så gå tillbaka till dom istället då.
Jag var själv besviken i början på diablo 3, men det blev bättre senare. Så jag håller mig till min åsikt att det behövs inget diablo 4 än på ett tag.
Större chans dom förstör diablo om dom ska mata ut uppföljare efter uppföljare.
Jag är ganska tillfreds med diablo 3 som det är idag. Men en sak som jag skrev är att spelmotorn är helt jävla värdelös. Det kommer dem aldrig att lösa med en EXP, endast med en uppföljare. Men det är givetvis blizzard vi pratar om deras STORA svaghet är just spelmotorer. Och var skrev jag att 4år är för tidigt? Det är fortfarande blizzard vi pratar om så räkna med release om yttligare minst 3-5år om de skulle säg börjat för 1-2 år sedan.
Finns ett Diablo 3, kallas Path of Exile ;ppp
Som suger rejält ja. imo. Ska man spela ett rättfärdigt spel till tidigare diablo2 är Grim dawn isånnafall att rekommendera. Men Path of Exile? Nä knappast.
Kan du snälla förklara vad du ogillar med path of exile? Det är free to play, finns oändligt med content, man kan spela spelet på oändligt många sätt...inget ARPG är ens i närheten enligt mig, skulle tillome säga att de slår D2