Hotline Miami 2: Wrong Number

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av disinfect:

Denna review får 1 av 5.

Det tackar vi för. Men varför? En recensent motiverar sin etta.

Avsaknaden av genusperspektiv såklart.

Alla skrattar här inne. Men det är precis så där kvällspressens spel-journalister tänker och skriver.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av disinfect:

Denna review får 1 av 5.

Det tackar vi för. Men varför? En recensent motiverar sin etta.

Avsaknaden av genusperspektiv såklart.

Alla skrattar här inne. Men det är precis så där kvällspressens spel-journalister tänker och skriver.

Fan, jag visste att det var nånting jag glömt!

Medlem
Skrivet av eatem:

Till deras försvar ska jag säga att det är väl väldigt svårt att vara geni två gånger. Och det gäller väl det mesta (filmer, spel, musik). De får till ett mästerverk sedan börjar giriga personer skrika "gör ett till, gör ett till". Det är svårt att kräva att de ska göra om samma sak.

Tänk om Einstein hade presenterat sin relativitetsteori och så bad man honom skriva en till? (Kanske man gjorde iofs, jag är inte så insatt).

Den första relativitetsteorin var E=MC1.
Sedan kom den andra, E=MC2.

(Det betyder att Einstein=Två MotorCyklar.)

signatur

autograph

Medlem

På många sätt en förbättring av ettan, men med några missar. Fortfarande ett vansinnigt underhållande spel. Genuint underhållande och obehagligt. Musiken är mums.

Medlem
Skrivet av nixdorf:

På många sätt en förbättring av ettan, men med några missar. Fortfarande ett vansinnigt underhållande spel. Genuint underhållande och obehagligt. Musiken är mums.

Kan inte göra annat än att hålla med. Spelade igenom ettan för att kunna spela tvåan. Håller inte riktigt med Olsson om storyn. Tycker den är värdig ettan som uppföljare med mer djup än vad dessa spel brukar ha.

Väldigt roligt att försöka klara på olika sett. Tex inte använda skjutvapen, bara använda ett vapen på varje bana, eller varför inget vapen alls (förutom vid bossfighterna)

Helt klart värt en stark 3an (kanske tom 4)

12
Skriv svar