Den laglydige GTA V-spelarens vedermödor
För några år sedan försökte vi spela GTA IV som en vanlig, laglydig medborgare. Det gick inte så bra. Men kanske går det jättebra att göra samma sak i GTA V? Vi var tvungna att prova.
"Fan, fan, fan, fan, hela helvetet bryter lös. Gängmedlemmar kommer springande från alla håll. De skjuter på oss. Lamar skjuter tillbaka. Det är kaos. Det finns bara en sak jag kan göra.
Jag tar fram min mobiltelefon och ringer polisen."
hahahaha
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Finns inget mer befriande än att ställa sig på en motorväg och låta sin minigun rippa hål i både NPcer och fordon och de som försöker fly grillar man med c4 eller rpg, så jävla gött.
Bra avkoppling när man haft en skitdag på jobbet.
Synd man inte kan namge några npcer så man kan demonisera sina antagonister!
Minigun är gåvan till alla gamers som vill ha realism och inte en jävla fjantig BFG!
Fast nog hade det varit coolt
Finns inget mer befriande än att ställa sig på en motorväg och låta sin minigun rippa hål i både NPcer och fordon och de som försöker fly grillar man med c4 eller rpg, så jävla gött.
Bra avkoppling när man haft en skitdag på jobbet.
Synd man inte kan namge några npcer så man kan demonisera sina antagonister!
Minigun är gåvan till alla gamers som vill ha realism och inte en jävla fjantig BFG!
Fast nog hade det varit coolt
Hur var detta rellaterat till detta?
Verkade vara lite streaming / timeslice issues i vissa videos också så jag undrar om det spelades på en xbox med båda skivorna installerade måntro?
Nix, bara första skivan installerad, tvåan körs från dvd-spelaren.