Final Fantasy Versus XIII är inte nedlagt
Falskt rykte, fnissar Yoichi Wada och poängterar att han precis lämnat en Versus-uppvisning av en städernas stad.
#final-fantasy-versus-xiii-3, #square-enix
Skönt att höra, detta spel kan bli något riktigt intressant.
Känns som att jag har missat något, "alla" verkar hylla det här till skyarna, men jag har knappt sett någon information om det >_<
Hade fått för mig att det skulle vara något i stil med Ehrgeiz (fighting-spel), men det är det tydligen inte? :x
Känns som att jag har missat något, "alla" verkar hylla det här till skyarna, men jag har knappt sett någon information om det >_<
Hade fått för mig att det skulle vara något i stil med Ehrgeiz (fighting-spel), men det är det tydligen inte? :x
Tack, ser ut som att jag bör vänta på recensioner dock ^^ Ser ju inte hemskt ut, men jag är inte mycket för realtidsstrider, föredrar den tidigare stilen
Jag täkte väl det! Då kan man andas ut. Hade ju känts väldigt mäkligt att de skulle ge upp 6 års arbete på ett spel som de flesta verkar se fram emot och hoppas ska bli deras nästa riktigt stora framgång. Hade ärligt börjat gråta om detta verkligen var nedlagt för att de sedan skulle komma med ett Final Fantasy XIII-3 spel istället eller liknande som det ryktats om på andra ställen. Finns så söta troll där ute som vill skrämma oss i onödan, fast å andra sidan så är det väl inte konstigt att rykten som dessa börjar spridas när livstecken från spelet är mer utrotningshotade än pandor. Bra att man kan andas ut nu ändå, men hoppas verkligen på lite nyheter under 25-års eventet.
Ser verkligen fram emot det här spelet, man har känslan av att det kommer bli bra. Risken nu är väl nu att alla har så höga förväntningar på spelet efter 6 år att de blir omöjliga att överträffa.