A Vampyre Story 2 på fallrepet
Nya pengar behövs snabbt, annars väntar nedläggning för Autumn Moons äventyr.
#a-vampyre-story-2-a-bats-tale, #autumn-moon
Dem får väl starta ett "Kickstarter" projekt och få in pengar via donationer
http://www.kickstarter.com/
Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!
Alla som har fb donerar 0.01 öre. Visa att fb faktiskt duger till något.
No offence, men om du räknar lite på det så inser du nog att de knappast har råd att färdigställa sitt spel om alla nu skulle skänka så lite.
Jag förstår din poäng, men...
Om DU räknar lite så inser du nog väldigt SÄKERT att dom skulle kunna färdigställa ett spel på 0,01 öre av varje person på facebook....
No offence, men om du räknar lite på det så inser du nog att de knappast har råd att färdigställa sitt spel om alla nu skulle skänka så lite.
Om DU räknar lite så inser du nog väldigt SÄKERT att dom skulle kunna färdigställa ett spel på 0,01 öre av varje person på facebook....
Om DU räknar med att han läste FZ istället för FB så inser du nog varför han skrev sådär.
// Bacon <3
Tänker skippa alla versaler, men jag känner att jag måste göra detta, dryg som jag är (trots att det är nyårsafton)...
Facebook har vadå... säg... 800.000.000 användare (give or take). Du skrev att om alla skänker 0,01 öre så kan de färdigställa sitt spel. 0,01 öre är lika med 0.0001 krona - är vi överens så långt?
0.0001 kr x 800.000.000 = 80.000kr. Kanske är det så att min känsla för vad det kostar att sammanställa ett spel är det som fallerar - men jag gissar trots detta på att det kostar mer än åttiotusen kronor?
Gott Nytt!!