Elder Scrolls-liknande Tainted Grail lämnar early access i maj
Open world-rollspel ur förstapersonsvy som fått riktigt bra omdömen.
#Questline, #Tainted-grail-fall-of-avalon, #nyhetstips
Gött! Testade detta för många år sedan och bestämde mig för att vänta på release! Bra spelår!
Älskade kortspelet dom gjorde! (Tainted Grail: Conquest) Hade velat ha en uppföljare på den istället
Var meningen att det här spelet skulle vara det. Men de ändrade inriktning rätt tidigt. Första gången någonsin jag varit i en early access som totalt ändrar spelgenre under early access
Ser bra ut. Men undrar varför alla kvinnliga "berättarröster" skall vara en kopia av Galadriel från Sagan om Ringen.
Eller varför alla manliga berättarröster skulle behöva en halstablett...
Var meningen att det här spelet skulle vara det. Men de ändrade inriktning rätt tidigt. Första gången någonsin jag varit i en early access som totalt ändrar spelgenre under early access
Sjukt att man kan göra så i en early access. Man förväntar sig väl ett visst typ av spel när man köper? xD
Kul att det ser bra ut iaf. Hoppas fortfarande på att Conquest får en uppföljare
Sjukt att man kan göra så i en early access. Man förväntar sig väl ett visst typ av spel när man köper? xD
Kul att det ser bra ut iaf. Hoppas fortfarande på att Conquest får en uppföljare
Jo jag hade en del kommentarer om detta. Men de ansåg att det var något man kunde förvänta sig i early access
Är ju deras första datorspel, men vi får se, kanske blir det ett bra spel jag får ändå.
Släpps även till consolerna i maj! (edit: det syns i slutet av trailern, men artikeln är bara taggad med pc.)
Synd att det inte gick att höra vad de sa i trailern (kollade på mobilen så kan va därför?), musiken va högre än rösten. Provade med cc på men den klarade inte allt så delar förblir oklara.
körde demot och det var riktigt bra. ska bli kul att spela full release
Samma här, demot var superskoj och gav mig rejält blodad tand på ”skyrim-likes” senaste månaderna. Längtar efter 1.0!
Spelade Tainted Grail - Fall of Avalon brädspelet för något år sedan.
Fantastiskt (o)mysig mörk fantasy värld.
För er som inte kört det så är det en blandning av brädspel men med en rejäl klick "Choose your own adventure" inbakat.
Tjock lunta med text och "Vill du göra X" "Har du gjort Y så..."
Ni som kört Ensamma Vargen och liknande vet vad jag menar.