Princes of Persia: The Lost Crown släpps mobilt nästa månad

Robot
Princes of Persia: The Lost Crown släpps mobilt nästa månad
Medlem

Hade väldigt kul med The lost Crown.

Medlem
Skrivet av Divion:

Hade väldigt kul med The lost Crown.

#metoo

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Kör igenom det på ps5an. Ganska roligt faktiskt!

Skribent

Hoppas vi får fler 2D-prins-spel.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Medlem

Kan någon passa rätt bra på mobil ändå med kontroll då förstås. Hoppas även mobilen har cross save. Vilket bra funktion. Väldigt kul spel, fler sån spel till mobil tack!

Medlem

Borde ha sålt bättre. Riktigt bra lir.

Medlem

Förväntade mig inte alls att mötas av enbart positiva kommentarer när jag klickade in efter att ha läst om Ubisoft och mobilspel. Jag kanske får ta och kolla upp spelet

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Förväntade mig inte alls att mötas av enbart positiva kommentarer när jag klickade in efter att ha läst om Ubisoft och mobilspel. Jag kanske får ta och kolla upp spelet

Förra årets bästa spel enligt min mening 😊 men då älskar jag också metroidvanias.

Medlem

För stort enligt min uppfattning, samt jävligt svårt.
Men helt okej.
Själva uppgraderingarna kändes för veka också.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

För stort enligt min uppfattning, samt jävligt svårt.
Men helt okej.
Själva uppgraderingarna kändes för veka också.

För stort kan jag hålla med om. Blev lätt utmattande om man inte delade upp det i flera sittningar.

"Jävligt svårt" tycker jag mest det var på bossarna, där fick jag i regel dra ner svårighetsgraden (från medium till lätt)

Medlem

Körde på medium hela tiden. I början var det kul men det kändes verkligen som en soulslike, man kunde dö av de lättaste gubbarna. Bossarna tog också ett gäng försök att avklara.

Medlem

Tycker spelet var årets bästa när det kom. Med bra kontroll till mobilen är det ju perfekt. Många mobiler klarar betydligt mer än vad man tror och är kraftfullare än Nintendo Switchen. Så mer spel till mobilen vore nice ju.

Att spelet är svårt är väl bra kul med utmaningar aldrig gillat för lätta spel som man kan spela igenom på en eftermiddag. Så att spelet har lite "soulslike" är faktiskt riktigt kul. Man blir gladare när man dödar den bossen efter många försök.

Medlem

Fantastiskt spel, och det får ett rejält extra plus för det persiska talet!

1
Skriv svar