Nya Battlefield 6 ser..jävligt bra ut (?!?!?)
Som gammal Battlefield-uv som varit med om allt från att piska dice-gubbsen i codename eagle till att spela clanbaselir och sedemera spela alla de senaste spelen, så har jag längtat efter Gamla Bf. Kanske något i stil med bf2-bf 4.
Hade nära nog gett upp hoppet, och sen stöter jag på den här videon på gameplay.
Mina fingertoppar börjar genast klia. Hoppas dom har bra playtesters som nu ger ärlig feedback kring gameplay och pressar bandesignen för att hitta korkade hål etc.
Jag blir sugen, blir du? Och ja, på pc istället.
1338 - One Step Above
Tycker också det ser lovande ut! Nu tror jag 2042 lyckats sänka ribban rätt rejält med vad som anses godkänt. Men ja, jag får starka bf3 vibbar
Gillar din real-optimism!
”Ja, jag ville till solsemester på Mallis, men efter att ha varit inspärrad i den här gruvan i tre månader och levt på råttor så känns Säffle centrum inte så jävla dumt trots allt.”
Tycker det ser riktigt kul ut faktiskt.
1338 - One Step Above
Jag känner lite: Jag tror inte de kan göra ett bra battlefield, att nånting kommer att vara så katastrofalt dåligt, antingen design eller ett rent systemfel, att det drar ner hela spelet. Det är så himla mycket som lär stämma för att det ska bli bra. Visst, de verkar köra på ett bra recept, klasser är tillbaka, rätt tidsålder, men kommer det finnas dedikerade servrar? Eller måste vi ladda om spelet varje match och bli slumpade med randoms precis varje gång. Kommer vi få köra samma karta flera gånger på rad? Jag har ganska stor tilltro till zampella, inte för hans kunskaper, men snarare för att han är ett stort namn och kanske får köra sitt eget race utan att EA fingrar för mycket. Jag hoppas det iaf. Min kropp är redo för ett grymt bra BF.