Sony fortsätter korståget i Bloodbornes namn - Ger sig på Bloodborne PSX

Robot
Sony fortsätter korståget i Bloodbornes namn - Ger sig på Bloodborne PSX

Sony fortsätter plocka ned fan-projekt relaterade till Bloodborne.

#Bloodborne, #Bloodborne-PSX, #Sony

Releasehästryttare
Medlem

Klart som tusan att en remake är på gång. Det är ju sånt som säljer idag. Allt är bara en tidsfråga.

De ska ju uppenbarligen släppa en Bloodborne-uppföljare i 60FPS till PSX, klart de inte kan tillåta gratisalternativ då.

Medlem

Dom måste ha nånting på gång, konstigt att dom ska ge sig på dom här projekt nu först annars.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent
Skrivet av Vileoxe:

Dom måste ha nånting på gång, konstigt att dom ska ge sig på dom här projekt nu först annars.

Som man säger, ingen rök utan eld.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

När man som företag växer sig så stora att man inte kan rå för att man råkar slå sönder käften på sina kära fans. Stackarna.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

eld
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Precis!

Medlem

Bloodborne Remake av Bluepoint som exklusiv lanseringstitel till PS6 bekräftat!

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Gissar på antingen en 10-årsjubileumsrelease i mars eller en uppföljare.

Medlem

Även om det blir ngt nytt, fattar inte korståget. Vad tjäner de på detta? De kan väl inte påstå att det finns så många spelare på PSX varianten som gör att det förlorar pengar??? Eller att de förlorar mera om det gör ngt nytt???

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Även om det blir ngt nytt, fattar inte korståget. Vad tjäner de på detta? De kan väl inte påstå att det finns så många spelare på PSX varianten som gör att det förlorar pengar??? Eller att de förlorar mera om det gör ngt nytt???

Du skall nog inte underskatta vad en upphovsrättsadvokat kan tänkas syssla med för att motivera sin lön.

signatur

P.L.U.R

Medlem

Tycker så klart det är tråkigt att dessa projekt blir nedplockade, men samtidigt så är jag oerhört taggad på någon slags nyrelease av spelet så om det är det som vankas så kanske det var värt det. Nästa månad är det 10 år sedan spelet släpptes så håller tummarna.

Medlem

Ge oss en uppföljare! Story och världsbyggarmässigt det bästa spelet från FS

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Skrivet av eld:

Lite off topic, men nu blev jag ju lite sugen på att ändra mitt användarnamn till "rök" bara för att motbevisa detta.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Bloodborne Remake av Bluepoint som exklusiv lanseringstitel till PS6 bekräftat!

Deras Demon's Souls remake var perfekt.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SorbP:

Du skall nog inte underskatta vad en upphovsrättsadvokat kan tänkas syssla med för att motivera sin lön.

ja, tänkte lite i samma banor. Eller så gör de bara för att kan, visar muskler "du skall icke..." osv. nåja.

Medlem

Sony håller på att lägga ned.

Medlem

Hoppas det är en remake för är det endast en remaster med 60fps. Då kommer jag nog bli arg

1
Skriv svar