Frontier släpper en färdplan för Planet Coaster 2

Robot
Frontier släpper en färdplan för Planet Coaster 2

Nya åk, bättre prestanda och mer variation är på väg.

#Frontier, #Planet-coaster-2

Ettan va coolt .

2an är säkert ännu bättre , skönt när spelutvecklare faktiskt går in å fixar trixar å inte vara tänker nu släpper vi skiten å inget mer !

Medlem
Skrivet av Lowlife talibans:

2an är säkert ännu bättre , skönt när spelutvecklare faktiskt går in å fixar trixar å inte vara tänker nu släpper vi skiten å inget mer !

Men ännu trevligare om de släppte ett bra spel från början... Jag väntar fortfarande på att Cities Skyline 2 ska bli vettigt.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Men ännu trevligare om de släppte ett bra spel från början... Jag väntar fortfarande på att Cities Skyline 2 ska bli vettigt.

Min bild är att Planet Coaster 2 är långt mycket mer färdigt och problemfritt än vad sorgebarnet Cities: Skylines 2 är. Det är fortfarande en besvikelse att det spelet inte alls lyckades leva upp till förväntningarna.

Medlem

Är det bara jag eller är detta inte den sämsta jävla roadmap som någonsin existerat?
De jag har sett innan brukar ju ha något halvår-år inräknat och tänkta uppdateringar, men detta?
TVÅ löjliga patchar är uttänkta och därefter verkar dom inte ha en aning om vad dom ska arbeta på? Wtf.

Medlem

Jag gillar Frontier, men eftersom de använder cobra-motorn så kan jag tänka mig att det bara blir svårare och svårare att få tag i folk som kan koda i det. Problemet när man sparkar en drös människor är ju att de går vidare till andra projekt och är svåra att få tillbaka. Det var ett av det stora skälen till att många trodde att Elite skulle läggas ner strax före 2024, men nu när det haft det bästa året på länge plus att system colonization kommer snart så är iaf jag gladare i hågen. Men, som sagt, jag är inte överraskad över att det går långsamt med Planco2.

1
Skriv svar