Nyheter och artiklar
Visa alla

Inga träffar

Recensioner
Visa alla

Inga träffar

Diskussionsforum
Visa alla

Inga träffar

Medlemmar
Visa alla

Inga träffar

Svenska Thunderful har utannonserat Lost in Random: The Eternal Die

1
Skriv svar
Robot
Svenska Thunderful har utannonserat Lost in Random: The Eternal Die

Uppföljaren (eller spinoffen) till det första Lost in Random-spelet.

#Lost-in-random-the-eternal-die, #Thunderful

Medlem

Ser riktigt spännande ut!

Medlem

... och det är numer ett roguelite-spel.

Och där dog mitt intresse.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Det ser ju oändligt mycket bättre ut än det första tycker jag som jag verkligen fick pina mig igenom. Det var nog den sköna stilen som sålde in det för mig men usch vad tråkigt det var, tyvärr.
Ser ju ut som de tagit en del inspiration från Deaths Door i uppföljaren vilket inte är helt fel.

Off topic: Jag brukar åka förbi en byggnad utanför Jönköping påväg hem från jobbet med Thunderfuls logga på. Man kan även skymta en Yoshi och en Donkey Kong-staty i ett av fönstrena. Sitter de där mån tro? Hade för mig att de satt i Malmö Göteborg? 🤔

Edit: Zoink som är utvecklare och Thunderful utgivare 💡.

Medlem

Älskade lost in random. Detta gav mig bra vibbar tills det stod Rouge lite. Usch fy och blä.

Medlem
Citat:Skrivet av Akronym:

... och det är numer ett roguelite-spel.

Och där dog mitt intresse.

Samma här
Tyckte väldigt mycket om det första

Medlem
Citat:Skrivet av gorbatjov:

Off topic: Jag brukar åka förbi en byggnad utanför Jönköping påväg hem från jobbet med Thunderfuls logga på. Man kan även skymta en Yoshi och en Donkey Kong-staty i ett av fönstrena. Sitter de där mån tro? Hade för mig att de satt i Malmö Göteborg?

I Jönköping ligger ett lager som Thunderful har men huvudkontoret är i Göteborg (där de utvecklar det här spelet). Det finns också kontor i Malmö, Karlshamn och Skövde.

Medlem
Citat:Skrivet av Thundervic:

I Jönköping ligger ett lager som Thunderful har men huvudkontoret är i Göteborg (där de utvecklar det här spelet). Det finns också kontor i Malmö, Karlshamn och Skövde.

Ahh, tack som klargjorde det👍. Ganska trevligt å vinka till Donkey Kong och Yoshi när man åker hem faktiskt ^^.
Du jobbar möjligtvis inte där då med tanke på ditt nick?🙃

Medlem
Citat:Skrivet av gorbatjov:

Ahh, tack som klargjorde det👍. Ganska trevligt å vinka till Donkey Kong och Yoshi när man åker hem faktiskt ^^.
Du jobbar möjligtvis inte där då med tanke på ditt nick?🙃

Jag gjorde det när jag skapade nicket, men inte längre.

It's not a lake, it's an ocean

Äsch. Hade gärna sett en rak uppföljare på Lost in Random.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar
Snabbsvar
Du måste vara medlem på FZ för att svara i trådar. Logga in eller registrera ett nytt konto så är du snart igång!