Diskutera – Vilket (eller vilka) spel ser du fram emot i höst?
Starfield, Spider-Man 2, Forza Motorsport, Alan Wake 2. Spelhösten är snart här!
Sea of Stars,
Lies of P (,lite intresserad vet ej så mycket om det).
Armored Core 6 <--- OMG bästa spelet detta år för mig.
Starfield <-- tror det kommer bli väldigt bra men kommer ta lite tid för moddar och buggar att fixa spelet först.
Warhammer Space Marine 2 OM det släpps i år. Håll tummarna =D
Stalker 2, tror det inte kommer i år dock.
Sea of Stars
Starfield
Spider-man 2
Super Mario Wonder
Super Mario RPG-remaken
Allt med S.
I början av året har det varit Stalker 2. Men ju mer jag ser om Cities Skylines 2 (ettan tycker jag är riktigt bra) desto mer ser jag fram emot det.
Sen ser jag även fram emot Phantom Liberty. Redan bestämt mig att jag då gör en helt ny karaktär och spelar igenom hela spelet igen + expansionen. Lär bli en 100 timmar till.
Starfield blir för mig ett spel jag får snegla på 2024. Tror inte jag kommer köpa det i år. Men lite nyfiken är jag även på det.
Starfield är helt klart det enda singleplayer-liret jag ser fram emot..
Ser även fram emot Tarisland som är ett MMO som ska komma ut detta året (är det sagt i alla fall) och betan såg riktigt nice ut om man gillar themepark PvE raiding.
Metal Gear Solid: Master Collection vol 1
Ser fram emot att spela dessa spelen igen. Metal Gear till NES har jag ägt en gång i tiden så det kommer bli kul att spela igen även att originalet till MSX är betydligt bättre.
Super Mario Bros Wonder
Det såg väldigt pårökt ut i trailern men det kommer bli kul att få testa hur det är att spela.
Sen kommer ju Mario Party 3 någon gång innan året är slut till Nintendo Switch Online.
Detta längtar jag verkligen jättemycket efter att spela då jag aldrig spelat trean innan