Terminator Salvation
Det var då fasen vad Calles recensioner drar på sig så mycket skit då.
Prisar han ett spel så klagas det, sågar han så klagas det.
Jesus predikningar var inte heller populära överallt, när det begav sig
Förmodligen så slipper du blir korsfäst iallfall
Varför tycka synd om företag som gör såna skitspel? Synd ska man tycka om företag som gjort bra spel men av nån anledning säljer det riktigt dåligt.
Är det verkligen lönsamt att tillverka så dåliga spel? Köper många spelet bara genom att se en Terminator på förpackningen?
Känns som att alla spel baserade på filmer bör kvalitetskontrolleras av filmbolagen som gjort filmen spelet baserats på. Då skulle man kanske slippa fiasko som detta...
Salvation kommer säkert ligga högt på kommande försäljninslistor.
Producenten Per Juhlén förklarar att utvecklingen sker i nära samarbete med filmteamet. Man har fått tillgång till tidigt filmmaterial och utifrån det kunna anpassa spelet till hur filmen ser ut. Man har också haft ganska fria händer och möjlighet att komma med egna idéer.>> Därtill har man haft gott om tid på sig; exakt hur länge vill Per inte säga, men han låter förstå att de haft tillräckligt med tid för att åstadkomma en produkt de är nöjda med.<< Tidspress är ofta ett stort problem vid filmspelsutveckling; spel tar helt enkelt längre tid att göra än film men bolagen bakom vill ha premiär samtidigt. Att de använder den egenutvecklade spelmotorn Diesel Engine har också bidragit till att saker och ting rullat på i högt tempo.
Ovan är saxat från förhandstitten. LOL
Ouch, jag som hoppades på det här. Ajabaja grin
ingan ska anklaga grin de fick så lite tid och göra det plus att de var tvungna att följa film storyn
att göra bra filmlicens spel är verkligen inte en lätt
sak
Vet mycket väl att killarna jobbat häcken av sig med det här och hur duktiga dom är men nånstans är det upp till spelutvecklaren att säga ifrån och se realistiskt på vad man kan åstadkomma innan man åtar sig projekt.
Som sagt inget ont om dom som jobbat dygnet runt med det här, vet hur mycket dom slitit men nånstans har det skitit sig eftersom dom är mycket kapabla till att göra topp spel.
Sluta va så GRINig!
(jobbar brorsan där eller?)
min bror är död,så du behöver inte prata om mina eller andras familjemedlemmar,det är inte det forumet är till för..!
onödig kommentar från dig tycker jag,tack
Ojdå, jag matar visst hela trollfamiljen här.
Producenten Per Juhlén förklarar att utvecklingen sker i nära samarbete med filmteamet. Man har fått tillgång till tidigt filmmaterial och utifrån det kunna anpassa spelet till hur filmen ser ut. Man har också haft ganska fria händer och möjlighet att komma med egna idéer.>> Därtill har man haft gott om tid på sig; exakt hur länge vill Per inte säga, men han låter förstå att de haft tillräckligt med tid för att åstadkomma en produkt de är nöjda med.<< Tidspress är ofta ett stort problem vid filmspelsutveckling; spel tar helt enkelt längre tid att göra än film men bolagen bakom vill ha premiär samtidigt. Att de använder den egenutvecklade spelmotorn Diesel Engine har också bidragit till att saker och ting rullat på i högt tempo.
Epic Fail
Det var då fasen vad Calles recensioner drar på sig så mycket skit då.
Prisar han ett spel så klagas det, sågar han så klagas det.
Jesus predikningar var inte heller populära överallt, när det begav sig
Förmodligen så slipper du blir korsfäst iallfall
I alla fall IRL
"[...]när en karaktär apterar en sprängladdning på en dörr genom att stå en meter därifrån och gnida händerna mot varandra vill jag vända hagelbrakaren mot mig själv."
Up the ante Grin och ge mig ett ordentligt Ghost Recon, jag vet att ni kan!
Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!
Men kom igen!! Hur svårt kan det va att knåpa ihop ett gött Terminator spel?:o
Skapa några söndersprängda gator att kriga i. Släng in en stor vapenarsenal och en helvetes massa metalldöingar som skjuter på en från alla håll och inte ens blinkar när de får en raket i käften utan pepprar utav bara helvete. Och fordon. Lägg till en halvbra story med någorlunda substans och så någon episk last-stand i slutet. Klart
Where are we runnin'?
Får man kanske tillägga att styrningen sög? snabb horisontellt och långsam vertikalt, som dessutom inte går att ändra? vilken sörja! Nej stängde av efter 5 minuter. Wanted däremot var underhållande på PC, på konsol sög det lika mkt som detta lir Fast 4 timmars speltid (som det tog för mig att klara av spelet) är inte mycket att hänga i granen.
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |
Men kom igen!! Hur svårt kan det va att knåpa ihop ett gött Terminator spel?:o
Skapa några söndersprängda gator att kriga i. Släng in en stor vapenarsenal och en helvetes massa metalldöingar som skjuter på en från alla håll och inte ens blinkar när de får en raket i käften utan pepprar utav bara helvete. Och fordon. Lägg till en halvbra story med någorlunda substans och så någon episk last-stand i slutet. Klart
Ord! Låter som en rolig idé jämfört med denna soppan!
Ooooh the drama!
Sluta va så GRINig!
(jobbar brorsan där eller?)
min bror är död,så du behöver inte prata om mina eller andras familjemedlemmar,det är inte det forumet är till för..!
onödig kommentar från dig tycker jag,tack
Ojdå, jag matar visst hela trollfamiljen här.
vad menar du med det...respektera det jag skrev ovan istället