Terminator Salvation
Vet mycket väl att killarna jobbat häcken av sig med det här och hur duktiga dom är men nånstans är det upp till spelutvecklaren att säga ifrån och se realistiskt på vad man kan åstadkomma innan man åtar sig projekt.
Som sagt inget ont om dom som jobbat dygnet runt med det här, vet hur mycket dom slitit men nånstans har det skitit sig eftersom dom är mycket kapabla till att göra topp spel.
Ojdå, jag matar visst hela trollfamiljen här.
"[...]när en karaktär apterar en sprängladdning på en dörr genom att stå en meter därifrån och gnida händerna mot varandra vill jag vända hagelbrakaren mot mig själv."
Up the ante Grin och ge mig ett ordentligt Ghost Recon, jag vet att ni kan!
Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!
Men kom igen!! Hur svårt kan det va att knåpa ihop ett gött Terminator spel?:o
Skapa några söndersprängda gator att kriga i. Släng in en stor vapenarsenal och en helvetes massa metalldöingar som skjuter på en från alla håll och inte ens blinkar när de får en raket i käften utan pepprar utav bara helvete. Och fordon. Lägg till en halvbra story med någorlunda substans och så någon episk last-stand i slutet. Klart
Where are we runnin'?
Får man kanske tillägga att styrningen sög? snabb horisontellt och långsam vertikalt, som dessutom inte går att ändra? vilken sörja! Nej stängde av efter 5 minuter. Wanted däremot var underhållande på PC, på konsol sög det lika mkt som detta lir Fast 4 timmars speltid (som det tog för mig att klara av spelet) är inte mycket att hänga i granen.
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 2 |