Nu vet vi vilket klockslag Elden Ring släpps

Medlem
Skrivet av Baronova:

Utan spoilers, vad tycker du hittills?

Utan spoilers så är det allt det jag önskat mig och lite till. En öppen värld som faktiskt fungerar och inte känns som 400 punkter att bocka av. Jag spelar mina spel rätt långsamt och det finns en väldigt fin upptäckarglädje för den som tar sig tid. Det är mer RPG med fler val den här gången och jag har stött på en handfull NPCs som vars roller är så där mysigt From Software-gåtfulla och jag vet fortfarande inte riktigt deras roll i världen.

Jag är väldigt nöjd hittills.

Medlem

Jag hämtar mitt ex på webhallen innan jobbet. Kommer bli en lång arbetsdag imorgon 😅

Skribent
Skrivet av cordylus:

enda chansen du har är att spela på nätterna. Dagluren är till för tvätt, matlagning, städning osv.
Är inne på andra ungen och är föräldraledig fram till aug. Blir stadiga 6-8h spelande i veckan ungefär.
Hoppas din/dina ungar sover på nätterna. Mina gör det inte oftast...

Dagsluren innebär ofta att jag kunde passa på att knoppa någon timme också. Var ju inte så säkert man fick sova på natten så sömnen måste tas igen någonstans, Däremot hade WiiU just släppts så jag kunde spela AC Blackflag på paddan när jag nattade på kvällen. Vaggade vaggan med foten och spelade.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Medlem
Skrivet av Tanktyr:

23, inte 00

Bor du i England?
Vi delar tidszon med tyskarna å typ hela Europa, men inte England.

Medlem

neh steams jävla store sida som inte kan tid

Medlem
Skrivet av nils45:

Tänk smart, få dom att ignorera dig, testa godis och paddor, alltså digitala paddor.

Tror iofs en analog padda skulle fungera också, bara den inte är giftig 🐸

12
Skriv svar