Server-hopslagningar i Aion
Vilka MMO,s ökar förutom AoC och WoW ?Om nu ens AoC gör det,, Känns som inget kan rubba WoW eller komma rubba det:)
WoW ökar ju knappast. AoC och Eve gör det däremot
Warhammer Online säger jag bara
Då säger jag samma sak som du gör.
Expansionsavslöjande på E3 någon?
Hade spelat det om det var gratis, annars nah...
Lotro är rätt stort också. Men dom har en trogen skara spelare också.
Vilka MMO,s ökar förutom AoC och WoW ?Om nu ens AoC gör det,, Känns som inget kan rubba WoW eller komma rubba det:)
WoW ökar ju knappast. AoC och Eve gör det däremot
WoW lär öka rejält när Cataclysm släpps.
Tror inte den ökar - dock kan tidigare spelare få för sig att återaktivera sina konton.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Call of tuty: Kan ju hålla med dig.
Aion känns ju som det går sådär, server hopslagning är väl ett steg närmare papperskorgen.
MMORPG verka vara en riskabel spelgenre, skapar man inte det perfekta spelet så går det år skogen. Plus att det riktar in sig till folk som har oerhört mycket fritid.
Call of tuty: Kan ju hålla med dig.
Aion känns ju som det går sådär, server hopslagning är väl ett steg närmare papperskorgen.
MMORPG verka vara en riskabel spelgenre, skapar man inte det perfekta spelet så går det år skogen. Plus att det riktar in sig till folk som har oerhört mycket fritid.
Perfekt behöver det inte vara, men om innehållet är ointressant så tappar folk snabbt intresse och söker något annat.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Aion är ett helt O.K MMO. Har spelat sedan releasen med mindre uppehåll och det är fortfarande kul att sätta sig ned med. Patcherna har gjort det mer humant för oss västerlänningar och saker har förbättras, ser inte mig själv separera med Aion på ett bra tag. Förutsägbart att detta skulle hända och som sagt kan bara gynna communityn positivt.
The definition of insanity?