Grupphantering till Battlefield 3-släppet
Dice bekräftar att du kommer att kunna hantera stridsgrupper inne i spelet när spelet släpps.
#nyhetstips, #battlefield-3, #dice
Möjligheten att ändra grafikinställningar inne i spelet vore bra.
Vilket man kan
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Vilket man kan
Visst, men det hade varit bra om man kunde ändra inställningar före man joinar spelet och även kunna gå in i menyn när den där förbaskade killcamen kommer fram...
Det kan man i vanlig seder tycker jag
Det med squads och diverse småbuggar i spelet har man väl märkt av, inga jättestora saker för en beta direkt (när man väl lyckats komma in på en server). Däremot verkar det vara stora problem att starta/ansluta till servrar för väldigt många (inkl. mig så klart) vad jag sett på forum när jag felsökt. Man fastnar vid "connecting", man disconnectas så fort man kommer in, timeouts etc etc, sen fungerar det bra i 2-3 spel för att sedan bli samma sak igen resten av dagen :/
Det kan man i vanlig seder tycker jag
Det med squads och diverse småbuggar i spelet har man väl märkt av, inga jättestora saker för en beta direkt (när man väl lyckats komma in på en server). Däremot verkar det vara stora problem att starta/ansluta till servrar för väldigt många (inkl. mig så klart) vad jag sett på forum när jag felsökt. Man fastnar vid "connecting", man disconnectas så fort man kommer in, timeouts etc etc, sen fungerar det bra i 2-3 spel för att sedan bli samma sak igen resten av dagen :/
Min polare hade samma problem men det löste sig när han stängde av UPnP i routern, så värt ett försök.
Efter SQUAD tråden med 12000 posts+ på battlelog så kommer dom med ett svar......fan va snabb ni är DICE.
Någon som varit orolig för detta? Det tog jag som en självklarhet i fullspelet... en beta är alltid en beta. Man skall rapportera buggar etc.. inte gapa om olika features.
Grejen är att det inte är en självklarhet. Dice har gått och blivit helt hjärn-rapta.
B lup
Någon som varit orolig för detta? Det tog jag som en självklarhet i fullspelet... en beta är alltid en beta. Man skall rapportera buggar etc.. inte gapa om olika features.
Grejen är att det inte är en självklarhet. Dice har gått och blivit helt hjärn-rapta.
Inte heller helt självklart vad ditt nya påhittade ord rapta betyder:)
Det som suger mest med BF3 (samma sak med BFBC2) är att man inte kan Sluta spelet när man är emellan matcher, istället måste man vänta tills nästa match startar, vänta till man spawnar och då trycka ESC och få fram menyn och välja Quit.
Vad är det för en idiot som tänkt ut det systemet? I BFBC2 fick man ju minus på sin ranking om man lämnade i en pågående match, men det var helt omöjligt att lämna mellan matcher även där.
Lika så när man är mellan matcher går det inte att ändra på sina loadouts.