Spore upprör kristna *
Att folk orkar hålla på ? Det är ett jävla spel kristna jävlar, låt det vara.
Måste vara tunga dagar för troende atm .. först Spore och sen att de försöker återskapa big bang ( http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3286806.ab )... något som troende borde se som stötande eftersom det inte står i deras sagoböcker.... get back to reality FFS
Jag hatar idén om att vi på något sätt är bäst och Guds avbild. Är rena skitsnacket tycker jag.
Såg en skata idag som med enkelhet nästan studsade upp på en vägskylt ~ 2,5 meter ovanför marken. Såg sig om lite stirrigt och dök sedan ner mot trottoaren tvärs över gatan för att landa mjukt. Detta inom ramen av 5-6 sekunder.
Hur lång tid skulle samma sak ta för oss - den perfekta människan.
Nä ett par vingar hade verkligen inte skadat...
Finns det något som inte upprör fanatiska religionsutövare? Gillar de inte Spore får de väl spela Bible Adventures istället.
Givetvis finns det många kristna som har en vettig inställning till sin religion.
Jag hatar idén om att vi på något sätt är bäst och Guds avbild. Är rena skitsnacket tycker jag.
Såg en skata idag som med enkelhet nästan studsade upp på en vägskylt ~ 2,5 meter ovanför marken. Såg sig om lite stirrigt och dök sedan ner mot trottoaren tvärs över gatan för att landa mjukt. Detta inom ramen av 5-6 sekunder.
Hur lång tid skulle samma sak ta för oss - den perfekta människan.
Nä ett par vingar hade verkligen inte skadat...
...och att vi inte börjar whina så fort något inte går som vi vill.:P
SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition