Testa A Vampyre Story
fy fan jag klarar verkligen inte av huvudrollens pipiga röst, helt sjukt vad jobbigt det är att lyssna på henne :S
stod inte ut mer än i 5 minuter. kommer aldrig palla spela igenom hela demot, för att inte tala om fullversionen. tappert försök, men platt fall.
fy fan jag klarar verkligen inte av huvudrollens pipiga röst, helt sjukt vad jobbigt det är att lyssna på henne :S
stod inte ut mer än i 5 minuter. kommer aldrig palla spela igenom hela demot, för att inte tala om fullversionen. tappert försök, men platt fall.
Samma här, dock klarade jag inte fulla 5 minuter :S
VARFÖR?!
de kanske rättar till det i fulla versionen av spelet
Inget fel på den rösten i mitt tycke, passar bra till spelets stämning att vrida den gotiska vampyrdamselsmyten lite på ända och köra med en röst som är helt motsatt. Finner den heller inte så störande, måste vara ett lyxproblem om något att inte klara av att lira spelet pga. det.
Inte jätteimponerad av humorn i det, men pusslet som bjuds på påminner iaf starkt om de smärre problemen i typ Monkey Island-spelen. Så länge de varieras och är bra rätt igenom (samt humorn blir bättre) kan det nog vara en hit som fullspel.
Kört igenom demot hoppas att längden på det inte är proportionellt mot hela. Men å andra sidan var ju demot till Curse of Monkey island bra kort det med (inne i skyttegluggen i LeChucks skepp). Tyckte rösten var jobbig till en början med, men den passar ändå henne mycket bättre än om hon skulle ha haft en mörkare röst. Precis lagom klurig gåta, och smart sätt att hantera stora inventory objects. Kanske blir ett köp ändå.
EDIT: 2 saker bara. Varför envisas de med att köra förrenderade in-game intron vid vissa tillfällen? Det är det värsta som finns! Och varför kan de inte ha åtminstone 2 versioner av karaktärerna? Jag förstår att de hade i åtanke att många skulle kunna spela spelet oavsett hårdvara, men jag skulle jättegärna vilja ha en möjlighet att få lite finare karaktärer. Ingenting fancy, bara en snabb meshsmooth räcker.
Inte ett dugg imponerad av humorn, samt så stör jag mig en del på "lösningarna" i en del av dessa sorters av spel.
Bara jag som har problem med att ej kunna interagera med vattenpölen som blir efter man smält isen under dörren?
Edit: Var tvungen att göra om allt från början 4 gånger för att få det och fungera. Fint med buggar i ett demo?
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)
Håll er borta! The artist who gave you Monkey Island visst men fanken inte the comedians eller nåt annat. Skittråkiga röstskådespelare. De måste verkligen haft låg budget.
Sen buggade filmsekvenserna bort av någon anleding. Jag antar att det var filmsekvenser för det blev bara svart långa stunder. Trodde det hade hängt sig.
Mitt tips är att ni installerar Monkey Island istället. This won't do!
Känns lite som att för dom som inte har spelat igenom alla gamla klassiska adventure spel borde göra det först innan man ger sig på det här.
Efter att ha spelat nya Sam&Max spelen och testat det här kan man bara konstatera att det var bättre förr.
hehe allt var bättre förr
...nja.
En udda grej också: Hon har "super undead strength" och har inga problem med att dra en hästvagn, men det var för tungt att bära med sig lite ved?
dra och bära är skillnad
Jag måste medge att det var underhållande.. Men å andra sidan så har jag alltid vart lättroad när det kommer till alla dem här äventyrsspelen. Huvudkaraktären är lite smådryg men man kan nog stå ut. Men ja, jag skulle kunna tänka mig spela det här
Samma här.
Blir nog kanske ett köp.
stod inte ut mer än i 5 minuter. kommer aldrig palla spela igenom hela demot
Hade du hållit ut en minut till hade du varit igenom demot, 450MB till vad egetligen??.
Kul med peka-och-klicka äventyr igen men ja som så många andra vet jag inte riktigt, blir det något så blir det inte till fullpris.