God of War III premiärfilmat
Brings a tear to my eye! :>
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Jag kanske är halvblind, men grafiken påminde väldands mycket om ps2 spelen.
Och det kändes som att voiceactorn för Kratos inte var den samma.
Fascinerande med alla dessa som har haft magiska PS2or
Stilen på grafiken är ju densamma, men jag tycker ändå det är en väldigt stor skillnad om man jämför med lanseringstrailern till GowII här nedan
Ja detta ser verkligen ut som PS2:an...
http://i377.photobucket.com/albums/oo220/Zeliard/vlcsnap-7783...
Man kanske inte ska yttra sig när man inte har sovit alls Och jag var tydligen halvblind, sry ^^
Save thy self, because nobody else will.
world premiere, kaxigt
Filmen finns att ladda ner i både 720 och 1080P upplösning från Sony på denna sidan.
Vad gäller PS2 grafik...
Intressant minspel.

Vildvittror.

1338 - One Step Above
Fascinerande med alla dessa som har haft magiska PS2or
Tack för det gamla klippet!
Det ÄR ju en skillnad, men uppenbarligen upplever man det inte så mycket förrän sida vid sida.
Själv tycker jag ps2 versionen ser precis ut som psp.
(undrar hur det känts om Gow funnits på c64:an)
Säger en hel del om spelkänsla vs grafik.
Det står mellan detta och ett annat lovande spel, nämligen Brütal Legend av Tim Schafer (Legenden, vet du inte vem han är så får du ta och läsa på) och Double Fine (utvecklarna av Psychonauts, spelet som var asbra men som du inte köpte!). God of War 3 må ha action momenten som alla älskar, inklusive mig, men Brütal Legend har en story som förbigår alla humoristiska gränser och det är gjort av Tim Schafer, enough said.
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.