R.I.P Robert Jordan
Om det nu är någon som råkats missa det. Hur det blir med 12:e boken återstår att se. Hur som helst är det tråkigt men knappast oväntat med tanken på vad han hade för sjukdom.
Robert Jordan är författaren bakom den oändliga bokserien Sagan om Drakens Återkomst.
Haha, inte konstigt att man inte vet vem det är... ...Ja, eftersom jag inte är 8 år gammal, alltså.
Drakens återkomst... pfff
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Robert Jordan är författaren bakom den oändliga bokserien Sagan om Drakens Återkomst.
Haha, inte konstigt att man inte vet vem det är... ...Ja, eftersom jag inte är 8 år gammal, alltså.
Neeeeeej, nu föll du från pedistalen Castor.
Faktiskt så är den bokserien väldigt mogen tycker jag, bigami osv
Den som äger mest när han dör vinner
Neeeeeej, nu föll du från pedistalen Castor.
Faktiskt så är den bokserien väldigt mogen tycker jag, bigami osv
Haha, jag visste inte ens att jag satt på en pedistal. Jag ville bara vara elak... håll inte det mot mig.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Smutskasta inte hans enormt bra gjorda livsverk.
Fan också:S Jag som väntade på de sista 2 böckerna... började läsa serien när jag var elva, för ett år sen, då var jag en riktig bok-slukare. Nu när jag har läst alla böckerna som är ute i SoDÅ så kan jag inte läsa andra sorters böcker:S Väldigt synd är det, hoppas hans familj kan skriva klart det åt honom.
If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb