DirectX 11 försenar Dirt 2 till pc
Men nej! Kan dom inte patcha in det senare istället? De flesta kommer ändå inte ens ha ett directx 11 grafikkort ändå... (iaf inte jag )
Det är ju kul att utvecklarna tar vara på möjligheterna direkt. Är trots allt ganska meningslöst med ny teknik som ej nyttjas.
jag tycker mitt 8800GTX hänger med bra fortfarande fast blir no dags att uppgradera när priserna faller på Dx11 korten.
OT: det här spelet ser ganska bra ut, titta lite snapt.
Har ett 8800GTX jag med och det fungerar fint ännu.
Men ska se till o uppgradera när andra generationen Direct X-11 kort kommer. Eller... tester får säga vilket som är mest prisvärt.
Längtar, första spelet som jag har hört kommer ha DX11 i alla fall, ska lätt skaffa DX11 kort i vinter och skönt om Microsoft släpper DX11 till Vista så slipper man skaffa W7.
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Finns det fortfarande folk som kör racing-spel till PC alltså? Coolt.
Använder ni ratt och pedaler eller tangentbordet?
eh? är du helt mentalt efterbliven eller?
alla spel blir som bäst på en pc! oavsätt vad eller vilket spel det än är. och ja man använder ratt eller tangentbord. dummaste jävla frågan jag hört asså."finns det forfarande folk som kör racing-spel till pc alltså?"... har du bott i en stock eller?
Tyvärr måste jag krossa din världsbild här, 2d och 3d fighters kommer alltid vara bättre till konsol. gamepad, enkelt att sätta upp och oftast redan lätttillgängligt där man kan sitta flera stycken och lira. Så nej, alla spel blir inte "bäst" på PC.
Jag har inte ens testat DX10 än.
Är inte Colin McRae död?
jo det är han dog i en helilopter krasch för några år sedan. nu när man tänker på det varför gör dom då ett nytt racing spel i Colin McRae serien när han är stendöd :P. lika bra att göra en ny serie imo.
Spelet har troligen namnet kvar i och med att det säljer och får folk som tidigare spelat de enda bra Colin Mcrae-spelen (CMR1 och CMR2) att förstå att de kanske hör ihop.
Fult tycker jag personligen. Dirt talar så bra för sig själv ändå som arkadracing.
PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP
Finns det fortfarande folk som kör racing-spel till PC alltså? Coolt.
Använder ni ratt och pedaler eller tangentbordet?
eh? är du helt mentalt efterbliven eller?
alla spel blir som bäst på en pc! oavsätt vad eller vilket spel det än är. och ja man använder ratt eller tangentbord. dummaste jävla frågan jag hört asså."finns det forfarande folk som kör racing-spel till pc alltså?"... har du bott i en stock eller?
Ratt och pedaler är oslagbart, åtminstone när det gäller bilspel. (qjt talade om racing som kan vara lite av varje.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.