DirectX 11 försenar Dirt 2 till pc
Men nej! Kan dom inte patcha in det senare istället? De flesta kommer ändå inte ens ha ett directx 11 grafikkort ändå... (iaf inte jag )
Det är helt klart värt väntan ifall de gör det bra.
Längtar, första spelet som jag har hört kommer ha DX11 i alla fall, ska lätt skaffa DX11 kort i vinter och skönt om Microsoft släpper DX11 till Vista så slipper man skaffa W7.
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Neeeeej, måste man vänta ännu längre......suck
Hoppas det blir bra då, men då måste jag inhandla ett dx11 kort med....hoppades på att jag skulle klara mig på mitt 4870x2 årt ut.
Givetvis spelar man(jag) bilspel på PC, bästa ratten(G25) och grafiken är oftast överlägsen
Nu blev jag riktigt sugen på det här! Jag gillade Dirt och älskade verkligen att köra snabbt på smala skogsvägar och krascha in gång på gång i en jävla stock Det här får mig nog att uppgradera datorn känner jag (A)
Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com
Jag har inte ens testat DX10 än.
Spelet har troligen namnet kvar i och med att det säljer och får folk som tidigare spelat de enda bra Colin Mcrae-spelen (CMR1 och CMR2) att förstå att de kanske hör ihop.
Fult tycker jag personligen. Dirt talar så bra för sig själv ändå som arkadracing.
PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP