Båtarna - BF1943
Det borde gå eftersom det gick i 1942.
annars vore det lite konstigt faktiskt.
Som sagt, det går INTE att köra hangarfartygen. Ser även ingen mening i det om man skulle
Det var de som va tjusningen me det hela. Om båtarna hade varit fasta på wake island hade fienden kunnat förvänta sig vart dom ska landstiga ifrån. Men det kan man inte på 1942 - de kan lika gärna landstiga vid huvudbasen på ön - visst kan man köra ditt men man lär bli upptäckt.
I BF1942 så kunde man "gömma" sitt skepp då man bara såg 100m framför sig pga "foggen"
I BF1943 har vi ingen distance fov så blir svårt att gömma sig!
Men nej, hangarskeppen går inte att köra, de agerar som fasta hemmabaser på Wake och Iwo.
Just pga de anledningarna ni skriver. Okej, det var "coolt" att man kunde köra dom men så fort nån gjorde det i BF1942 så störde man sig helt ärligt mycket på det
Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --
I BF1942 så kunde man "gömma" sitt skepp då man bara såg 100m framför sig pga "foggen"
I BF1943 har vi ingen distance fov så blir svårt att gömma sig!
Men nej, hangarskeppen går inte att köra, de agerar som fasta hemmabaser på Wake och Iwo.
Just pga de anledningarna ni skriver. Okej, det var "coolt" att man kunde köra dom men så fort nån gjorde det i BF1942 så störde man sig helt ärligt mycket på det
Det beror på... om han hade kört upp hangarskeppet på land vilket det hände ibland så stör jag mig... men det hade jag kunnat köpa för det. Men det är inte mest hangarskepp jag vill kunna köra runt med, utan det är slagskeppen och dem små jagar-skeppen med kanoner.