Klarar din pc Bad Company 2?
Ser lite skumt ut att det står GTX260 (512MB ) när det kortet inte har den mängden minne
Första spelet jag sett med Rekommenderat Processor: Quad Core
Ska väll klara det på min E8500 och 8800 gts 513 iaf :>
Finns en del andra också, men antar att du inte kollar alla spels requirements
Kul att det blir såpass lättkört iaf Skulle dock vilja ha ett DX11-kort.
Intel i7, Nvidia 260 GTX & 8GB Ram, yes jag är klar
Lille skrytare där
Vilka idioter.
"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"
Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha
Vi får bara hoppas att det stödjer 3 skärmar.
http://www.youtube.com/watch?v=Idu0-XxfJsQ
Vilka idioter.
"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"
Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha
Och komma hem med minnen? Som du kan sätta i burken och maxa crysis.
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Ja haha, jag spenderar gärna en semester på 2 veckor istället för att ha kul med en dator i 3år hohoho! IQ.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Vilka idioter.
Olika människor, olika intressen. Man kallar inte någon "idiot" för det.
Vilka idioter.
Olika människor, olika intressen. Man kallar inte någon "idiot" för det.
Exakt, vem fan är han att värdera vad som är roligt eller inte för andra, många tycker det är absurt att bara uppgradera sin dator.
För min del lägger jag kanske runt 6k vartannat år på datorn.
Vilka idioter.
vilken "idiot" åker utomlands?
först förstöra miljön sen steka sig i solen tex och sen komma hem med vadå?
ingenting.
i hate utlandssemestrar
Ja haha, jag spenderar gärna en semester på 2 veckor istället för att ha kul med en dator i 3år hohoho! IQ.
+1
Blir ett nytt grafikkort för mig.
Yay! Alla som mäter sina e-penisar, och det enda jag i princip fattar är termer som "6 gb" eller "1680x1050". Jag ser det som ett mått på min IRL-penis istället ^^
Men, jo. Jag ligger nog (i nuläget) kanske en bit under recommended. Har ingen "quad" (tror jag...) eller nyare OS än XP.
Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.
Vilka idioter.
vilken "idiot" åker utomlands?
först förstöra miljön sen steka sig i solen tex och sen komma hem med vadå?
ingenting.
i hate utlandssemestrar
rättning: Vid dessa tider kommer man troligen hem med svininfluensa.