Och plötsligt rullar Far Cry 4 i 60 fps på moderna konsoler
Är som man säger, gälla att vänta tills dom släppta alla uppdateringar, så nu är det dags kanske att prova Farcry 4. 😛
Yepp, jag har bara kört trean. Men med tanke på hur enformigt det spelet var i sin open word design och en story för P12, och jag har läst att fyran är lik trean så har jag inte varit så taggad på att testa fyran.
Yepp, jag har bara kört trean. Men med tanke på hur enformigt det spelet var i sin open word design och en story för P12, och jag har läst att fyran är lik trean så har jag inte varit så taggad på att testa fyran.
Gillade du inte 3:an så kommer du inte gilla 4:an. De är väldigt lika.
Far Cry 4 har varit 60 fps i evigheter på Xbox, så det är inget nytt, vet inget om PS5 dock.
Edit: Jaha, Dom har gjort så att det körs 60 FPS utan hjälp av FPS boost.
Körde klart spelet för första gången förra månaden (På Xbox)
Spelet är "meh". Det är en olustig copy-paste av Far Cry 3, bara ny miljö. Då tycker jag Far Cry 5 gjorde ett bättre jobb med formulan.
Har man kört FC3 så har man kört FC4 och tvärtom.
Men det är samma upplösning som då? 1080p respektive 720p?
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Men det är samma upplösning som då? 1080p respektive 720p?
Den är fortfarande dynamisk.. i min mening så lider spelet otroligt mycket av "grain".
Ser att det bara finns PS4-version på rea i PS Store. Då funkar det väl bara på PS4 och inte PS5, nån som vet?
Det är PS4-versionen man pratar om här. Finns ingen dedikerad PS5-version.
Älskar att Ubisoft gör det här. Mycket trevligt