Star Wars Zero Company influeras av Andor, Rogue One och originaltrilogin

Robot
Star Wars Zero Company influeras av Andor, Rogue One och originaltrilogin

Det Xcom-lika spelet avslöjades nyss.

#star-wars-zero-company

Medlem

Xcom liknanden spel behöver vi mer av så det här ska bli kul att testa. hoppas bara att dom har uppdeterat UI. it leaksen så UI ut som om det var från ett mobil spel

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

...hoppas bara att dom har uppdeterat UI. it leaksen så UI ut som om det var från ett mobil spel

Skulle inte förvåna mig eftersom Xcom 2 finns till mobiler och de vill säkert nå så många som möjligt. Också pga Switch 2 är på G samt flera indikationer på att fler liknande konsoler, bland annat Xbox "handheld", är under utveckling, även om det är rykten. Kina är ju i fronten gällande handhållet spelande, så att nya spel inte har någon sån anpassning skulle jag nog snarare tycka vore konstigt.
Dessutom tror jag UI lär förändras in i det sista och troligen ha vissa skillnader mellan plattformarna då de inte kommer behöva vara utformade likadant, t.ex. PC lär inte behöva alla knappar på UI då kortkommandon är lättare med så många knappar på tangentbordet och t.o.m. vissa möss.

Avdelningen; nämn filmerna folk gillar mest för att bygga hype. Men visst, jag är taggad.

Kontot avslutas

Ärligt talat tycker Star wars kan dö ut nu. Inge bra filmer sedan 1-3 som folk ogilla när dom kom ut men dom e fasen 100 gånger bättre än dom 3 nya. Mandalorian var okej men blev bara tradigt ju längre det på gick. Senaste bra spelen var jedi fallen order och dark forces remaster. Senaste bästa spelen var Kotor 1 och 2 och empire at war.

Nu så fort Star wars nämns det enda man känner är snälla avlida stackaren så den slutar lida hur den slaktas.

Kommer bli så fort man hör Star wars får man PTSD.

Medlem
Skrivet av Roxilius40:

Ärligt talat tycker Star wars kan dö ut nu. Inge bra filmer sedan 1-3 som folk ogilla när dom kom ut men dom e fasen 100 gånger bättre än dom 3 nya. Mandalorian var okej men blev bara tradigt ju längre det på gick. Senaste bra spelen var jedi fallen order och dark forces remaster. Senaste bästa spelen var Kotor 1 och 2 och empire at war.

Nu så fort Star wars nämns det enda man känner är snälla avlida stackaren så den slutar lida hur den slaktas.

Kommer bli så fort man hör Star wars får man PTSD.

Serien Andor som det refereras till i spelet, samt filmen Rogue: One är ju minst lika bra som orginal-trilogin, tycker jag själv. De hade funkat lika bra i ett annat universum, men säga vad man vill om George Lucas, världen han och alla har byggt med Star Wars är väldigt intressant, så det finns många historier kvar att berätta där

Personligen hoppas jag på nya alster med Kyle Katarn, eller en fortsättning på Jedi Academy!

1
Skriv svar