What grinds my gears!

Releasehästryttare
Skrivet av Dreijer:

Det handlar väl om eget ansvar, att ta reda på vad som krävs för att nyttja en tjänst. Det är ingen nyhet att pass/id krävs. Ring din bank och förklara problemet, så kan de göra undantag vid förnyelse.

Ringde dem, de sa att jag skulle skicka in körkortet igen, så får se om det hjälper denna gången.

Medlem

Stambyten.

Tacka gudarna att man kan bo någon annanstans under 6 veckor av helvetet.

Stackars dom som inte har den möjligheten, Godspeed.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag har börjat få problem med folk som svänger ut alldeles för nära framför min bil. Det senaste halvåret har jag fått bromsa häftigt vid tre tillfällen för att bilar inte har kunnat vänta tills efter jag kört förbi dom. Det här är något som jag kanske har stött på 1-2 gånger tidigare under mina övriga 19,5 år med körkort. Det känns som en markant ökning i vilket fall.
Kan detta vara för att i takt med att bilar blir smartare/mer uppmärksamma så blir förare dummare/mindre uppmärksamma?
Oerhört irriterande är det i alla fall.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag har börjat få problem med folk som svänger ut alldeles för nära framför min bil. Det senaste halvåret har jag fått bromsa häftigt vid tre tillfällen för att bilar inte har kunnat vänta tills efter jag kört förbi dom. Det här är något som jag kanske har stött på 1-2 gånger tidigare under mina övriga 19,5 år med körkort. Det känns som en markant ökning i vilket fall.
Kan detta vara för att i takt med att bilar blir smartare/mer uppmärksamma så blir förare dummare/mindre uppmärksamma?
Oerhört irriterande är det i alla fall.

Lyckost.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Kör inte så mycket i eller runt större städer. Kanske är därför

signatur

PSN: OAKTHYR

Gnällkuk

Folk som fiser på pendel/buss/t-bana helt utan skam.

https://warpdrive.se/3937

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare

Nä då, äntligen så återkom de från banken och kan inte återinstallera programmet på telefonen, surt när den inte ens är 5 år gammal att behöva köpa en ny...

Skriv svar