Senaste FBC: Firebreak-trailern har värme och rosa klet
Varför remedy? Ingen spelat era spel för multiplayer. Folk gillar er för eran bra story telling
Alan wake 2 har väl fortfarande inte gått med vinst?
Inte så konstigt att de vill testa på nått nytt om så är fallet.
ja, det hoppas väll på att det kommer bli succee så de kan fiansera deras single player spel. men jag tror inte det kommer hända när deras fans inte är intreserad av nåt sånt här och det nu inte har en riktigt bra story som följer med
Mjo, verkar gå med vinst sen i feb. https://www.rockpapershotgun.com/alan-wake-2-is-finally-profi...
Men 2m sold copies innan de började gå plus... vad har deras utvecklingskostnader legat på undrar man. Dessutom är det väl fortfarande epic-store exklusivt. Så man får anta att Epic sponsrat dem med en rejäl hacka pengar också?
Va negativa ni är! Jag tror det blir ett riktigt bra spel som kan konkurrera med Killing Floor 3 och liknande. Den genren är väl kanske inte där de största pengarna ligger men jag tror det finns fler som mig vilka föredrar denna gameplay framför ännu en battle royal hero shooter.
Jag tror på detta spel och jag tror på remedy.
Varför remedy? Ingen spelat era spel för multiplayer. Folk gillar er för eran bra story telling
Det är ett mindre team inom Remedy som jobbar med detta, så du kan vara lugn. Max Payne(1-2)-Remaken och Control 2 är i full produktion. Max Payne ska släppas 2026 och Control 2 2027.
Personligen kommer jag säkerligen testa på detta, om omdömena ser lovande ut, kan säkert vara kul med ett gäng polare ett tag. Remedy kommer säkert även slänga in lite lore och teasers i spelet för Control 2.
The more I practice, the luckier I get.
Det är ett mindre team inom Remedy som jobbar med detta, så du kan vara lugn. Max Payne(1-2)-Remaken och Control 2 är i full produktion. Max Payne ska släppas 2026 och Control 2 2027.
Personligen kommer jag säkerligen testa på detta, om omdömena ser lovande ut, kan säkert vara kul med ett gäng polare ett tag. Remedy kommer säkert även slänga in lite lore och teasers i spelet för Control 2.
Betan var kul, blev lite okordinerat när det inte fanns voicechat och man inte hade något enkelt sätt kommunicera
Betan var kul, blev lite okordinerat när det inte fanns voicechat och man inte hade något enkelt sätt kommunicera
Trevligt att höra, att betan var kul då.
Jag hoppas det finns en bra fiendevariation, för i dom trailers och gameplay som finns ute ser det lite väl "same-y" ut. Även att miljöer/banor skiljer sig och inte blir för repetitiva.
The more I practice, the luckier I get.
Trevligt att höra, att betan var kul då.
Jag hoppas det finns en bra fiendevariation, för i dom trailers och gameplay som finns ute ser det lite väl "same-y" ut. Även att miljöer/banor skiljer sig och inte blir för repetitiva.
Hann inte spela så mycket. för Betan kom spontant och mycket opassligt för mig...
Men kul och svårt när man inte hade voicechat.