Om du bara fick spela ett enda spel resten av livet
Om du bara fick spela ett enda spel resten av livet, vilket spel skulle det isåfall vara?
För mig skulle det vara Super Smash Bros Ultimate eller Valorant.
Super Smash Bros är varierat, massor av banor och karaktärer, som man dessutom man kan vara hela 8 spelare på, svårt att tröttna.
Valorant känns också varierat, många karaktärer med olika förmågor och riktigt roligt onlinespel.
Troligtvis ett pusselspel till att träna hjärnan med.
Spel skulle ju inte bli en hobby längre eftersom bara ett spel finns så skulle man inte spela särskilt ofta.
Jag gillar Picross så ett Picross ellet Pictopix spel med oändligt med banor hade nog passat.
Det skulle gärna få vara på en egen bärbar flip konsol så att man kunde ha med den i fickan.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Civilization IV, utan tvekan.
Jag skulle också ta fyran. Jag har inte lagt mycket tid på det och jag vet hur omtyckt det är. Jag spelade tvåan jättemycket under massor av år och bytte inte upp mig förrän femman, därav skulle jag nog kunna lägga min resterande tid på Civ 4
Jag skulle också ta fyran. Jag har inte lagt mycket tid på det och jag vet hur omtyckt det är. Jag spelade tvåan jättemycket under massor av år och bytte inte upp mig förrän femman, därav skulle jag nog kunna lägga min resterande tid på Civ 4
IV är peak classic Civ så det borde du absolut ta och testa! Brukar vara riktigt billigt på rea då och då.
IV är peak classic Civ så det borde du absolut ta och testa! Brukar vara riktigt billigt på rea då och då.
Civ4 helt klart, stackable units ftw 🤙
Civ4 helt klart, stackable units ftw 🤙
Yes! Respekterar att de velat gå en annan väg efter IV, men för mig har de nyare spelen helt enkelt inte varit samma sak.