Star Wars Zero Company – Här är första trailern
Ingen hype alls här faktiskt. Och då älskade jag det första Xcom spelet Firaxis släppte.
Men visst, jag är en smula biased mot Star Wars, som jag rent generellt anser är skit. (Film 4-6 var OK, Film 1-3 var mediokra, film 7-9 dödade mitt intresse fullständigt.)
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Tror inte jag har spelat ett enda Star Wars spel som jag fastnat för, sedan Disney-erans begynnelse. Närmast kom nog Battlefront (2015), men tyvärr gjordes spelet fullständigt ospelbart av fuskare, på PC (finns NOLL form av antifusk).
LucasArts magin har liksom försvunnit för läääänge sedan.
Trodde inte jag skulle gilla Outlaws men det var faktiskt bra trots Ubisoft. Får se om detta är någe skoj.
Hört att man generellt ska vänta 6-12 månader med att spela nya Ubisoft titlar så dom hinner jäsa.
Outlaws är på väg till brevlådan nästa vecka. Shadows påbörjar jag efter sommaren.
Gillar idén. Saknar X-COM. Det kan bli bra om det kapitaliserar på vad som gjorde X-COM kul, slumpmässiga uppdrag och en bra progress på karaktärer, vapen, bas och fiender. Battletech hade samma recept som fungerade mycket bra, om än något avskalat i jämförelse.
Den här typen av spel är lite svåra att få till så de faktiskt blir roliga att spela, så jag är försiktigt positiv för det kommer ändå ett nytt spel i genren.
Och allt vad det innebär, fortfarande.
Trodde inte jag skulle gilla Outlaws men det var faktiskt bra trots Ubisoft. Får se om detta är någe skoj.
Det är ju för att Massive är den enda bra utvecklaren under Ubisoft.
Nej tack, efter Outlaws har jag tappat hoppet när det kommer till spel baserade på Star Wars.
Nu ska vi inte va såna, spelar outlaws nu på min ps5 och det är ju hur roligt som helst.
Nu har inte XCOM varit min grej, men här är jag redo att ge den en chans.
spelet må kanske inte vara bra men det här är hur man gör en jävla gametrailer lite gameplay ´bra musik röst i bakgrunden. längesedan man såg en trailer som klickade alla boxar, antingen är det bara massa dubstep skit eller rap ist för göra en låt som passar till spelet.
och låtarna checkade av både sci-fi och starwars härligt dom vågade ha synth i bakgrunden som oftast förknippas med corepunk stuk. och på det egen stuk av star wars musik flesta trailers kan ju slänga sig i väggen.
sen är det inget spel jag kommer nog röra då jag är trött på turnbased sedan fallout tactics.
men helvete vilken trailer!
Jag kommer köpa Outlaws när dom säljer det för 150:-
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Jag kommer köpa Outlaws när dom säljer det för 150:-
Hur mycket kommer du betala för Zero Company?
Hur mycket kommer du betala för Zero Company?
Zero! (När det ges bort på Epic?) 😁
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Tror inte jag har spelat ett enda Star Wars spel som jag fastnat för, sedan Disney-erans begynnelse. Närmast kom nog Battlefront (2015), men tyvärr gjordes spelet fullständigt ospelbart av fuskare, på PC (finns NOLL form av antifusk).
LucasArts magin har liksom försvunnit för läääänge sedan.
Både Star Wars Jedi: Fallen Order och Survivor tyckte jag personligen var otroliga spel 😊 Outlaws kommer jag att spela så småningom, jag väntar på en riktigt bra rea bara 😅
Både Star Wars Jedi: Fallen Order och Survivor tyckte jag personligen var otroliga spel 😊 Outlaws kommer jag att spela så småningom, jag väntar på en riktigt bra rea bara 😅
Jag tröttnade halvvägs genom Jedi: Fallen Order. Har haft noll sug att försöka köra igång igen.
När kom det ett riktigt bra Star wars-spel senast? Kan inte komma på något efter KOTOR 1&2.
Republic Commando var habilt.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.