Runescape: Dragonwilds har överraskningssläppts i early access
Förmodligen det sämsta survival crafting spelet på marknaden just nu, men av nån anledning är folk så jävla hungriga på den genren, men missat förmodligen de bästa spelen som är abiotic factor och grounded.
Beror väl på vad man vill ha? För mig lockar kanske inte just att det är ett survival crafting spel utan att det är i runescape universumet. Sen verkar tyvärr spelet vara rejält oslipat och kräva mycket arbete innan det blir något vettigt av det. Lite väl saftig prislapp med kan jag tycka.
Med tanke på vilken mikrotransaktionsinfekterad skit som Runescape har blivit, så säger jag: Nej tack!!!
Vem har sårat dig på detta vis Alex.
Har spelat det nu i ca. 4 timmar och haft riktigt trevligt. Skön grafik och känsla reda nu. Typ lite rappare Valheim med runsystemet från Runescape. Allt behöver inte vara perfekt. Tycker folk är väldigt snabba med negativitet nu för tiden.
När det gäller Jagex så är negativiteten välbefogad. Girigare företag får man leta efter,
När det gäller Jagex så är negativiteten välbefogad. Girigare företag får man leta efter,
Jag köpte det direkt dag 1 min vän också. Sen fick jag några vänner till att köpa det och min vän fick sina vänner att köpa det och vi alla har roligt. Spelet är kul som bara den. Sluta lev på gamla meriter och köp det du med din surpuppa och ha lite kul.