Rime-utvecklarna auktionerar ut rättigheterna till sin spelkatalog

Robot
Rime-utvecklarna auktionerar ut rättigheterna till sin spelkatalog
Medlem

Kan inte någon kompetent köpa rättigheterna till Deadlight och klämma ut en uppföljare.

Medlem

Trist hade missat att de gått i konken. Rime var supermysigt!

Medlem

Rime va riktigt bra spel tyckte jag, kort o passande för mig, snygg o trivsam artstyle. Trist de konkat😩

Medlem

Tycker väldigt mycket om Rime. Ett fint spel som tar upp viktiga ämnen. Vill inte gå in mer på saken för då spoilar man så jag säger inget mer ❤️

Medlem

Tråkigt efter så många år samt ett par riktigt bra titlar. Hoppas de som jobbade där hittar nya jobb och spelen får bra ägare.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Nallemaja:

Tycker väldigt mycket om Rime. Ett fint spel som tar upp viktiga ämnen. Vill inte gå in mer på saken för då spoilar man så jag säger inget mer ❤️

Jag gillade artstylen. Och slutet. Gameplaymässigt var det däremot ganska tradigt.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Redaktör
Ponny

Jag gillade Rime, men det har inte riktigt stannat kvar. Känner lite samma grej för Deadlight, även om jag inte spelat tillräckligt mycket av det för att säga bu eller bä. Men trist är det. Kändes som det fanns en frisk variation på spel.

Skönt att auktionerna börjat gå upp en del. Känns rätt i magen.

signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Skrivet av Ankh:

Tråkigt efter så många år samt ett par riktigt bra titlar. Hoppas de som jobbade där hittar nya jobb och spelen får bra ägare.

De borde auktionera ut sina utvecklare också.

signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar