Stora ryktestråden för "Switch 2"
60 minuter lång följt av Nintendo Treehouse 3-4 april!
Bara ber till gudarna nu att inte alla 60 minuterna, alltihop, blir ingående genomgång av Vitality sensor och en handfull cozy farming-sims med tidig gamecube-grafik.
Bara ber till gudarna nu att inte alla 60 minuterna, alltihop, blir ingående genomgång av Vitality sensor och en handfull cozy farming-sims med tidig gamecube-grafik.
Det kan du nog släppa, Directen förra veckan tog hand om det av en anledning.
Jag ser gärna ett nytt Animal Crossing och/eller Nintendogs för lite cozy gaming på nya konsolen också
<Uppladdad bildlänk>
Undrar vad de kommer spela/visa då? Mario Kart och Metroid Prime 4: Beyond kanske? Eller nya Donkey Kong? Vad tror/hoppas ni på?
Hoppas innerligt på remake av ZELDA OCARINA OF TIME
Hoppas innerligt på remake av ZELDA OCARINA OF TIME
Hmm, med tanke på att de antagligen kommer visa "Switch 2 versions" av BoTW och ToTK känns det troligare att de sparar OoT R till senare... men det har ju ryktats jobbas på och kommer nog så småningom bara att de antagligen vill sprida ut det lite!
Just det, stämmer ju.
Tycker Nintendo kan köra dedikerade Directs som samlar alla farming- tamagotchi- Let's Dance-spel, så ordinarie Directs slipper vara nedlusade av dem.
Just det, stämmer ju.
Tycker Nintendo kan köra dedikerade Directs som samlar alla farming- tamagotchi- Let's Dance-spel, så ordinarie Directs slipper vara nedlusade av dem.
Förstår din tanke men jag tror att det är viktigt för dem att visa sin diversitet i sina Directs.
Dagens största scoop:
C-knappen = cozy mode, den nya hemskärmen där hela operativsystemet har gjorts om till Animal crossing och alla funktioner måste utföras som en AC-karaktär.
Hmm, med tanke på att de antagligen kommer visa "Switch 2 versions" av BoTW och ToTK känns det troligare att de sparar OoT R till senare... men det har ju ryktats jobbas på och kommer nog så småningom bara att de antagligen vill sprida ut det lite!
Finns risk att jag känner en viss besvikenhet imorgon trots fina utannonseringar. 😅
Dagens största scoop:
C-knappen = cozy mode, den nya hemskärmen där hela operativsystemet har gjorts om till Animal crossing och alla funktioner måste utföras som en AC-karaktär.
Kan också vara att hemskärmen blir cozy farming sim. För att starta ett spel måste man plöja ikonen som en 16x16-åker, med extremt besvärlig hit detection så man hela tiden träffar fel och måste börja om.
Kommer dom droppa portade spel också, eller är det bara nintendo spel? Vad tror ni?
Jag trodde bara det här skulle handla om konsolen och inte spel? Inget emot om spel visas upp ska sägas.
Vilken tid visas konsolen upp i ottan imorgon?
15.00 svensk tid, ställ din väckarklocka så du inte försover dig.😉
Jag trodde bara det här skulle handla om konsolen och inte spel? Inget emot om spel visas upp ska sägas.
Har svårt att tänka mig de behöver 60 minuter för att visa konsolen, kontrollen, funktioner och inte kommer visa ett enda spel...
Vilken tid visas konsolen upp i ottan imorgon?
15:00 så du ska nog ha hunnit upp ur sängen då
15.00 svensk tid, ställ din väckarklocka så du inte försover dig.😉
Har svårt att tänka mig de behöver 60 minuter för att visa konsolen, kontrollen, funktioner och inte kommer visa ett enda spel...
15:00 så du ska nog ha hunnit upp ur sängen då
Har en god nyhet är att switch 2 kommer stödja 8K upplösning 😄
Fick lite hjärtsnurr där ett tag, sen insåg jag att det fortfarande är 1 april. 😅
Fick lite hjärtsnurr där ett tag, sen insåg jag att det fortfarande är 1 april. 😅
1 timmes ström med bara konsolen snurrande på en platta, inget släppdatum eller pris, bara för att trolla oss.

Aha, ja så kanske det var ja. Tänkte att dom skulle köra allt på en gång, pris datum, spel osv.
Aha, ja så kanske det var ja. Tänkte att dom skulle köra allt på en gång, pris datum, spel osv.
Det är troligtvis vad som kommer hända också!
Antagligen inte, är nästan sjukligt uppspelt och nervös redan. Som på kvällen innan julafton som liten 😅
HUR stor är risken att eventet landar i besvikelse för din del?
Kom att tänka på en sak, du hängde väl mycket på forumet ”Loading” när det fanns? Och du hade en syster som var skådespelerska, som bland annat medverkat i Smala Sussie?
HUR stor är risken att eventet landar i besvikelse för din del?
5% kanske? 😅
Kom att tänka på en sak, du hängde väl mycket på forumet ”Loading” när det fanns? Och du hade en syster som var skådespelerska, som bland annat medverkat i Smala Sussie?
Haha nu vet jag inte vad du pratar om😂
Haha nu vet jag inte vad du pratar om😂
Jag vill minnas att du tog initiativ till att prata mer om oss själva, och då kom det fram att din syster var en etablerad skådespelerska. Detta var som sagt många år sedan på forumet Loading, men om du inte känner igen dig i beskrivningen så har jag misstagit ditt alias med någon annan. 😅