GTA VI-datumet dröjer då man vill "behålla en förväntan"

Robot
GTA VI-datumet dröjer då man vill "behålla en förväntan"
Medlem

Antingen håller de i datumet för att det kommer att försenas, eller så väntar de med både utannonsering och trailrar för att undvika läckor likt den i december 2023, då den första trailern kom ut på nätet i förtid.

Off topic: Fattar inte att Strauss Zelnick fyller 68 i år.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Det är väl bra så slipper folk bli frustrerade om det skjuts upp. Trodde de skulle bygga upp mer hype med trailers och grejer om jag ska vara ärlig

signatur

VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)

Medlem

Detta kommer bli nya half-life 3....

Medlem

Helt rätt att hålla i releasedatumet. OM det skulle försenas med någon månad så kommer man inte få badwill/stress över detta så då har man ju lite mer tid att spela med.

Medlem
Skrivet av Veermer:

Detta kommer bli nya half-life 3....

Hur ska GTA VI "bli nya Half-Life 3"? HL3 har ju inte ens utannonserats.
Jag förstår inte jämförelsen förutom att det är två spel vi väntat på väldigt länge.

Medlem

Det kommer släppas i år! Och jag och min ps5-vanilla är redo! Kommer njuuuuuuuuuta så jävla hårt så det är sinnessjukt! Vem orkar vänta på PC-release när det gäller ett sånt här stort spel?!! Sen blir det PC-köp utöver ps5 köpet sen när det släpps. Köper gärna spelet 2 gånger utan problem.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Jag gissar att spelet släpps i november-december och att trailer 2, 3, 4 osv. Släpps från och med juni.

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

har fått clearat med frun att så fort ett datum kommer så kommer en PS5 Pro på posten omgående..
och på eventuellt release datum så tar jag semester från jobb och är ej anträffbar

I gengäld fick frun shoppa loss på Amazon

Medlem
Skrivet av Wobble:

har fått clearat med frun att så fort ett datum kommer så kommer en PS5 Pro på posten omgående..
och på eventuellt release datum så tar jag semester från jobb och är ej anträffbar

I gengäld fick frun shoppa loss på Amazon

Vilken fantastisk fru du har!

signatur

AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb

Medlem

Förstår inte hur det kan ta sån tid med så mycket resurser de har! Dom borde ha hunnit släppt GTA 6 för fem år sen och snart en 7:a!

Tänk om de inte når upp till förväntningarna när de dragit på det så länge.

Medlem

Trist när dom håller på så när hela spelbranschen håller andan och inte vågar släppa sina spel i samband när det nu tänkas komma ut.

Medlem

Jag förstår verkligen inte hypen, är väl som alla andra gta spel? kanske bara jag som blivit gammal och sur 😅

Medlem

Jag är sjukt imponerad över Rockstars närmast magiska förmåga att skapa rubriker genom att berätta att de INTE har några nyheter att berätta.

Kommande rubriker?

"Rockstar bekräftar att GTAX inte kommer att släppas förrän långt efter GTAVI"
"Rockstar har inte satt någon datum för nästa gång de ska tänker berätta att de inte satt något datum."
"Bekräftade uppgifter: GTAVI släpptes inte under 2024"
"Rockstarläcka berättar: Inget datum satt för nästa trailer."

Skrivet av SWEBarb:

Trist när dom håller på så när hela spelbranschen håller andan och inte vågar släppa sina spel i samband när det nu tänkas komma ut.

Kanske just därför de håller på det?

1
Skriv svar