CD Projekt: "The Witcher 4 släpps inte innan 2027"
Vilka rövhattar ...
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Så nödvändigt då att släppa en trailer i december förra året. Vilka rövhattar ...
Vad gör det för skillnad egentligen? Jag tycker det är kul att veta att de jobbar på en uppföljare. Sen hinner jag ju spela igenom trean igen för att fräscha upp minnet inför fyran
Så nödvändigt då att släppa en trailer i december förra året. Vilka rövhattar ...
Rövhattar?
Jag tror inte de lägger rätt rejäla slantar på en trailer för skojs skull, eller bara på vibes.
Finns förmodligen rätt mycket forskning kring sånt här.
Trailern har liksom smygstartat hypen på låg temp. Sen kommer det väl vara rätt tyst tills det blir mer klart. Då kommer en till trailer. Intervjuer. Etc. Så byggs det upp.
Glöm inte att vi sitter och kommenterar på FZ. Vi är djupt insyltade nördar.
Men många andra gamers (typ min fru) är mer casual och kunder som henne tror jag det här är rätt smart väg att gå.
Fast... inte fan vet jag. Jag har aldrig läst marknadsföring. Kanske är en rövhatt jag med.
Rövhattar?
Jag tror inte de lägger rätt rejäla slantar på en trailer för skojs skull, eller bara på vibes.
Trailern har liksom smygstartat hypen på låg temp. Sen kommer det väl vara rätt tyst tills det blir mer klart. Då kommer en till trailer. Intervjuer. Etc. Så byggs det upp.
Men många andra gamers (typ min fru) är mer casual och kunder som henne tror jag det här är rätt smart väg att gå.
Fast... inte fan vet jag. Jag har aldrig läst marknadsföring. Kanske är en rövhatt jag med.
Hideo Kojima släppte första teasern på Death Stranding 2 förra året och första riktiga trailern det här året, spelet kommer i sommar. Tycker det är mycket bättre sätt att peppa. En casual som ser en trailer på ett spel för lång tid innan lär ju tro att spelet redan är släppt och gammalt lagom till release och hunnit intressera sig för annat vid det laget och vi nördar hinner tänka suck femtioelva gånger innan det bär av. Men jag vet inte heller jag är förmodligen också en rövhatt men personligen blir jag i alla fall mer pepp när det finns lite momentum som i fallet Death Stranding 2.
Hideo Kojima släppte första teasern på Death Stranding 2 förra året och första riktiga trailern det här året, spelet kommer i sommar. Tycker det är mycket bättre sätt att peppa. En casual som ser en trailer på ett spel för lång tid innan lär ju tro att spelet redan är släppt och gammalt lagom till release och hunnit intressera sig för annat vid det laget och vi nördar hinner tänka suck femtioelva gånger innan det bär av. Men jag vet inte heller jag är förmodligen också en rövhatt men personligen blir jag i alla fall mer pepp när det finns lite momentum som i fallet Death Stranding 2.
Nu tror jag att du underskattar intelligensen hos "casuals" och killgissar lite, det finns helt klart för- och nackdelar med båda tillvägagångssätt. Bara för att du föredrar det ena är inte det andra sämst och folk som tycker om det är korkade.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Fan vad bra, då kanske jag hinner få tummen ur att faktiskt spela Witcher 3. 😉
Du har inte spelat Witcher 3, ändå är du så intresserad av att spela igenom det för att du är sugen på Witcher 4, som vi i princip inte vet något om alls?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Vad gör det för skillnad egentligen? Jag tycker det är kul att veta att de jobbar på en uppföljare. Sen hinner jag ju spela igenom trean igen för att fräscha upp minnet inför fyran
För gamers är småbarn och vill ha nununu när dem har sett det och kan inte kontrollera sig.
Spela spel är kul ibland.
Nu tror jag att du underskattar intelligensen hos "casuals" och killgissar lite, det finns helt klart för- och nackdelar med båda tillvägagångssätt. Bara för att du föredrar det ena är inte det andra sämst och folk som tycker om det är korkade.
Nu har jag väl inte sagt att någon är korkad? Jag pratar om momentum och vad jag tror "personligen" som jag också skrev och då tror jag att det är lättare att hålla lågan i liv om man inte börjar hypen i flera år i förväg. Skulle beskriva mig själv som casual gamer men med tanke på att jag faktiskt hänger i spelforum och gejmar varje dag så är jag väl kanske lite mer nörd en casual. Självklart gissar jag men det gör väl alla eller är du gud och vet precis allt? Sorry att jag klev på den allsmäktiges tår det var inte menat att tycka och tänka annorlunda än dig jag rättar mig i ledet för uppenbarligen har du alltid rätt och jag får inte tänka fritt i ditt farcist land.
Du har inte spelat Witcher 3, ändå är du så intresserad av att spela igenom det för att du är sugen på Witcher 4, som vi i princip inte vet något om alls?
Join the hype!
Ja. Jag håller med personligen.
Ju kortare desto bättre generellt sett.
En kort teaser kan man ha två-tre år i förväg. Bara så att man vet att det är på väg.
Men en fet trailer som W4s Ciri-trailer? Den kunde de gärna släppt i början av den slutgiltiga hype-cykeln. Så typ ett år i förväg.
Nu har jag väl inte sagt att någon är korkad? Jag pratar om momentum och vad jag tror "personligen" som jag också skrev och då tror jag att det är lättare att hålla lågan i liv om man inte börjar hypen i flera år i förväg. Skulle beskriva mig själv som casual gamer men med tanke på att jag faktiskt hänger i spelforum och gejmar varje dag så är jag väl kanske lite mer nörd en casual. Självklart gissar jag men det gör väl alla eller är du gud och vet precis allt? Sorry att jag klev på den allsmäktiges tår det var inte menat att tycka och tänka annorlunda än dig jag rättar mig i ledet för uppenbarligen har du alltid rätt och jag får inte tänka fritt i ditt farcist land.
Tänkte skriva ett inlägg och förklara/utveckla lite men jag skippar det eftersom du avslutar ditt inlägg med att låtsas bli kränkt och prata om fascism. Väx upp.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Rövhattar?
Det här är internet, platsen där våra personliga åsikter väger tyngre än all forskning i världen Nämen okej, de kanske inte är just "rövhattar" då, det finns säkert fullt genomtänkta psykologiska skäl som ligger i grunden, precis som hyllplaceringar i livsmedelsbutiker, vilket i och för sig är utomordentligt jävla lömskt. Vi blir manipulerade till hypetåget. Jag är tillbaka till att de visst är rövhattar ändå.
Det här har vi pratat om i andra trådar. Tidiga utannonseringar i form av teasers och trailers är inte för att göra slutkunden (gamern) nöjd. Oavsett om hen är hardcore eller casuals. Tidpunkten för när ett spel annonseras handlar enbart om att göra styrelsen och aktieägare nöjda. De flesta utvecklare vill visa upp en så färdig produkt som möjligt. Men så fungerar inte branschen spelutveckling.
oj... jag har redan glömt bort att detta ska släppas.
Så intresserad var jag
2027 är rätt så långt bort måste jag säga. Kommer nog glömma bort spelet ett par gång tills dess
Hade hellre sett annan karaktär. Kanske därför intresset för mig är lååååågt
Men man vet aldrig. Kanske blir guld ändå........... Dock finns det ändå ett stort tvivel hängandes över.
Blev faktiskt sugen på att lira 1an eller 2an. Kan inte minnas när det var sist
Edit: jag har faktiskt W1 enhanced edition såg jag.. Installing!!!