Tony Hawk sägs ha fixat in Bam Margera i Pro Skater 3 + 4-remaken

Robot
Tony Hawk sägs ha fixat in Bam Margera i Pro Skater 3 + 4-remaken

Activision verkar inte ha velat ha med honom i spelet.

#Activision, #Bam-margera, #Tony-hawks-pro-skater

Det flög ut Bam och skannade hans kropp. Bara så jag förstår rätt, åkarna kommer vara sitt nutida jag, dvs att det är ett gäng ”gubbar”, eller kör de grov föryngringsteknik på alla modeller?

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Det flög ut Bam och skannade hans kropp. Bara så jag förstår rätt, åkarna kommer vara sitt nutida jag, dvs att det är ett gäng ”gubbar”, eller kör de grov föryngringsteknik på alla modeller?

I förra spelet var de sin nuvarande ålder.

Skrivet av Dreijer:

I förra spelet var de sin nuvarande ålder.

Okej intressant! Då kanske de är gubbar utan citationstecken i nästa remake om 10-20 år

signatur

Medlem

Okej intressant! Då kanske de är gubbar utan citationstecken i nästa remake om 10-20 år

Tycker det är helt fantastiskt att de visar att även ”gubbar” som undertecknad kan leva loss och ha kul i en skejtramp. Bra förebilder på devisen att ålder bara är en siffra ⭐️💪

Medlem

Klart som fan Bam ska vara med!?

Skribent

Tror de tog referenser för att kunna göra en modell (säkert yngre). För den förra modellen lär ju inte hålla för att användas i detta spel

Men hade varit coolt om man kunde köra old-mans-mode och switcha mellan yngre och äldre modellerna

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Klart han ska vara med, förutom just tony hawk och stacey peralta är det väldigt få som varit så viktiga för skejtare som Bam.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem
Skrivet av BarryBurton:

Klart han ska vara med, förutom just tony hawk och stacey peralta är det väldigt få som varit så viktiga för skejtare som Bam.

Det finns ingen som har varit så viktig för skatekulturen som Rodney Mullen. Han är t.o.m med i Guinness Rekordbok för att han har kommit på så många tricks. Kickflip, heelflip och 360-flip för att nämna några.

signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Du får det att låta som att det är skrynkliga gubbar på 75 år som måste ha en rullator. De flesta är runt 50, det är inte så himla gammalt. Hawk gjorde sin sista 900 när han var 48 år.

Skrivet av Sleypner:

Du får det att låta som att det är skrynkliga gubbar på 75 år som måste ha en rullator. De flesta är runt 50, det är inte så himla gammalt. Hawk gjorde sin sista 900 när han var 48 år.

Allt är relativt och skulle man fråga en generisk 18-åring skulle hen nog kunna tycka att 50 är gubbe. Hade dock varit jäkligt kul om de som sagt skannar in dom när de är 75 också.

signatur

Medlem
Skrivet av Metroid:

Det finns ingen som har varit så viktig för skatekulturen som Rodney Mullen. Han är t.o.m med i Guinness Rekordbok för att han har kommit på så många tricks. Kickflip, heelflip och 360 kickflip för att nämna några.

Du har helt rätt 👍
Jag tänkte dock mer på att få skejting mainstream eller mer accepterat eller vad man ska säga. Kommer inte på rätt ord just nu.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Tony orkade inte med att Bam skulle sitta i en podd och prata om hur Tony hade svikit Bam, att Tony är i maskopi med Jackass-gänget, hur mycket Bams medverkan i spelserien har betytt för dess framgång och hur absolut ingenting av hans egna missbruk och psykiska ohälsa spelar in. Ibland så kan det vara lättare att bara nicka och le.

1
Skriv svar