Rapport: Assassin's Creed (med flera) kan Tencent-finansieras i framtiden
Kul med recension redan imorgon !!!
Har spelet redan förbokat men kan va kul o se betyget ändå
Kina håller på o ta över spelvärlden, det pratas om en AAA-spelcrash men samtidigt tycker jag Kina lyckas levererara topspel efter topspel:D
Tror det kan bli bra om Ubisoft blir uppköpta och andra får ta över rodret o styra skeppet åt rätt håll:D
Kina håller på o ta över spelvärlden, det pratas om en AAA-spelcrash men samtidigt tycker jag Kina lyckas levererara topspel efter topspel:D
Tror det kan bli bra om Ubisoft blir uppköpta och andra får ta över rodret o styra skeppet åt rätt håll:D
De bryr sig inte om DEI utan ger spelarna det majoriteten av dem vill ha. Inte så svårt att göra spelhits då.
I drank what?
De bryr sig inte om DEI utan ger spelarna det majoriteten av dem vill ha. Inte så svårt att göra spelhits då.
Spelen kommer NOG inte vara fullproppade med Kinesisk kultur och karaktärer.
Hur kan du uppleva det, att Kina levererar många toppspel?
Med tanke på att Kina utgör ca 20% av världens spelmarknad är det ju anmärkningsvärt få spel som är kinesiska, och otroligt få kinesiska spel som blir populära i Väst.
Hur många kan du ens räkna upp förutom Black Myth Wukong?
Memento Mori
Hur kan du uppleva det, att Kina levererar många toppspel?
Med tanke på att Kina utgör ca 20% av världens spelmarknad är det ju anmärkningsvärt få spel som är kinesiska, och otroligt få kinesiska spel som blir populära i Väst.
Hur många kan du ens räkna upp förutom Black Myth Wukong?
The first Berserker Khazan är väl nästa nu efter Black Mytch Wukong...
The first Berserker Khazan är väl nästa nu efter Black Mytch Wukong...
Det har ju inte ens kommit ut...
Jag tror du just bevisade min tes om att kineserna hittills inte imponerat med att utveckla spel.
Memento Mori
Det har ju inte ens kommit ut...
Jag tror du just bevisade min tes om att kineserna hittills inte imponerat med att utveckla spel.
Du har en poäng där.
Men om vi vidgar vyerna och tittar på spel som kommer från asiatiska länder så är dom många gånger mycket bättre spel än dom urholkade AAA-spel spel som stressas fram här i väst.
Som det ser ut nu så kommer den utvecklingen bara fortsätta.
Västerländska utvecklare har slagit knut på sig själva och vet inte vilket ben dom ska stå på för tillfället. Dom verkar dömda att släppa dåliga spel.
Och blir i vissa fall sura och skyller på att det är vi som köper spelen som inte förstår dess storhet.
Jag personligen tror att Kinesiska utvecklare kommer rusa fram de närmsta åren och släppa spel som vi faktiskt vill spela.
“All thinking people are atheists.”