Bam Margera verkar inte vara med i Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4
Han gick verkligen sönder när Ryan Dunn tog livet av sig själv :/
Hoppas han lyckas vända i livet och hitta en stabil väg.
Tog livet av sig?
Han körde grovt rattfull och i över 200 km/h på en 90 väg och dödade sin passagerare och sig själv.
Tog livet av sig?
Han körde grovt rattfull och i över 200 km/h på en 90 väg och dödade sin passagerare och sig själv.
Ja, riktig jävla idiot. Eller jackass då.
Tog livet av sig?
Ja? Han tog med andra ord livet av sig själv?
Missbrukare av Souls
Nja, så som du formulerar dig låter det som ett suicid.
Och den andra personen inte bara sig själv. Sen skriver man oftast inte att någon tagit livet av sig om det är en olycka.
Herregud. Moraltanterna har tagit över och kräver att jag i detalj skriver saker som är irrelevant.
Jag bara påpekade att Margera blivit trasig av att hans vän dog. Jag kom inte här för att börja tala om Dunn eller att han var en total idiot.
Besvära er inte med att svara. Är helt ointresserad.
Tack för mig.
Missbrukare av Souls
Vad är ditt problem? Tagga ner och ta ut din frustration på en träningsrunda eller gå och slå på ett träd.
Herregud. Moraltanterna har tagit över och kräver att jag i detalj skriver saker som är irrelevant.
Jag bara påpekade att Margera blivit trasig av att hans vän dog. Jag kom inte här för att börja tala om Dunn eller att han var en total idiot.
Tack för mig.
😊 Noterat! Ha nu en skön söndag, det är du värd!
Tog livet av sig?
Tror inte passageraren hade några större restriktioner mot att åka med, skulle isf säga att de båda tillsammans lekte med döden och förlorade.
Ryan Dunn var magisk, synd att det blev som det blev.
Hoppas Bam hittar ro i livet innan det är helt försent.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Tack för mig.
Vad har moral med detta att göra? Du verkar inte förstå skillnaden på att ta självmord och dö i en olycka.
Ni borde istället ta upp det faktum att dom verkar ha gjort om THPS 4 och stöpt det i samma form som dom tidigare spelen istället för att ha kvar det friare upplägget där man skejtade runt utan timer och tog olika uppdrag från folk.
Antar att dom helt skrotat NPCs med dialog för att göra det enklare/billigare. Betyder nog att det inte blir några remakes av THUG-spel heller då det skulle innebära för mycket jobb.
Vad har moral med detta att göra? Du verkar inte förstå skillnaden på att ta självmord och dö i en olycka.
Tror inte personen förstår detta helt enkelt, förhoppningsvis kan han/hon dra lite lärdom från kommentarerna.
Tack för mig.
Det var ju synd, jag skulle precis ge dig 10 steamnycklar...men då du inte var intresserad så skippar jag väl det
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Ni borde istället ta upp det faktum att dom verkar ha gjort om THPS 4 och stöpt det i samma form som dom tidigare spelen istället för att ha kvar det friare upplägget där man skejtade runt utan timer och tog olika uppdrag från folk.
Antar att dom helt skrotat NPCs med dialog för att göra det enklare/billigare. Betyder nog att det inte blir några remakes av THUG-spel heller då det skulle innebära för mycket jobb.
Hoppas detta inte stämmer. Är det så kommer jag inte köpa utan bara köra via gamepass.
Så det är per definition en remaster med mindre content än originalet?
Ska vara lite nytt också stod i förra nyheten om spelet.
” Activision återuppbyggt det gamla innehållet från grunden och dessutom lagt till en hel del nytt, inklusive skejtare, trick, parker, musik och bättre möjligheter att skapa eget innehåll.”
Orkar inte tangentbordskriga mer ändå. Tycker bara att det spårade ur på ett konstigt sätt för ingen riktig orsak alls.
Jag är också ledsen för dina förluster. Jag tar lärdom nu och ska försöka skriva det korrekta nästa gång så jag slipper gå in i onödiga "fighter" på internet.
Allt gott till dig också och ha en trevlig söndagskväll.
Tack detsamma, ha en fin kväll.
Märklig moderering här måste jag säga, det var ett fint samförstånd som kunde fått vara kvar som ett exempel på att det går att lösa konflikter på ett bra vis.
Ja, lite udda att dom tog bort mitt sista svar till dig. Men det är deras hemsida så dom får göra som dom vill, såklart.
Missbrukare av Souls
Ja, lite udda att dom tog bort mitt sista svar till dig. Men det är deras hemsida så dom får göra som dom vill, såklart.
Ja det har du rätt i. Våra två svar till varandra kunde gott fått vara kvar men men, nu går vi vidare.👍
Jag håller inte med om att Bam Margera är ångerfull. Han sitter fortfarande i poddar och skyller på alla människor och omständigheter omkring sig som den missbrukare han är. Jag har följt Margeras framfart och jag ser honom som en pundare och alkoholist som inte vill ha hjälp. Det är i mina ögon helt rätt att ta bort honom även om han är en del av originalet.
Med det sagt: missbruk är hemskt, det tar liv, förstör liv och förstör familjer. Men i slutändan är det ändå ens eget ansvar att vända skutan och med tanke på alla rehab som Bam har stuckit ifrån och med tanke på hur mycket skit han ger sina gamla vänner och familj som försöker hjälpa honom så har jag tappat empatin.
Jag håller inte med om att Bam Margera är ångerfull. Han sitter fortfarande i poddar och skyller på alla människor och omständigheter omkring sig som den missbrukare han är. Jag har följt Margeras framfart och jag ser honom som en pundare och alkoholist som inte vill ha hjälp. Det är i mina ögon helt rätt att ta bort honom även om han är en del av originalet.
Med det sagt: missbruk är hemskt, det tar liv, förstör liv och förstör familjer. Men i slutändan är det ändå ens eget ansvar att vända skutan och med tanke på alla rehab som Bam har stuckit ifrån och med tanke på hur mycket skit han ger sina gamla vänner och familj som försöker hjälpa honom så har jag tappat empatin.
Bra formulerat. Jag kan inte annat än hålla med. Det är oerhört tråkigt med Bam. Växte upp med Jackass och Viva la Bam. Tragiskt att han inte har lyckats ta sig ur missbruket. Men som du skriver är det bara han som i slutändan kan vända sina destruktiva livsval.
PSN: OAKTHYR
Tycker ändå det är förkastligt om dom raderat honom.
Han verkar haft stora problem senaste årtiondet+ och ha betett sig som ett riktigt praktarsle.
Han var fortfarande väldigt inflytelserik och i vissmån kulturbärande/ förändrande i början på 00-talet och var ett dragplåster när det begav sig..
Tycker det är fel att radera folk bara för mågot dom gjort efter, sedan absolut hade det visat seg att han var seriemördare, pedofil eller något annat helt sjuk så har man väl förtjänat att raderas ur historien.
Tycker ändå det är förkastligt om dom raderat honom.
Han verkar haft stora problem senaste årtiondet+ och ha betett sig som ett riktigt praktarsle.
Han var fortfarande väldigt inflytelserik och i vissmån kulturbärande/ förändrande i början på 00-talet och var ett dragplåster när det begav sig..
Tycker det är fel att radera folk bara för mågot dom gjort efter, sedan absolut hade det visat seg att han var seriemördare, pedofil eller något annat helt sjuk så har man väl förtjänat att raderas ur historien.
Tror inte enbart att det är anledningen.
För att få använda en persons liknelse igen så behövs oftast ett nytt tillstånd (beroende på hur ursprungliga avtalet är skrivet) och min misstanke var säkert att Bam antingen direkt sa nej eller att han ville ha ett alldeles för högt arvode som gjorde att de inte ansåg det vara värt det.
Sen kan man också fråga sig hur många nya spelare som ens vet vad Bam eller Jackass är för den delen.
Forumets Mega Drive-expert!
Jao känns lite tragiskt att det verkar bli remaster på ps1 versionen när det gäller 4an :/
Bra formulerat. Jag kan inte annat än hålla med. Det är oerhört tråkigt med Bam. Växte upp med Jackass och Viva la Bam. Tragiskt att han inte har lyckats ta sig ur missbruket. Men som du skriver är det bara han som i slutändan kan vända sina destruktiva livsval.
Tack. Framför allt kan han sluta skylla ifrån sig. Så många människor brukar få lida innan de börjar inse att om allt konstant går åt helvete så är det ofta hos en själv problemet ligger.
Det var ju synd, jag skulle precis ge dig 10 steamnycklar...men då du inte var intresserad så skippar jag väl det
Jag kan ta dom istället 🤪
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance