Tävling – Vinn mekaniskt ASUS ROG-tangentbord för 3 000 kronor
Svara på frågor och tävla om ASUS ROG Azoth – ett anpassningsbart gamingtangentbord med metallchassi, OLED-skärm och RGB-belysning.
Som vuxen undrar jag var nummerplattan är? Hur överlever folk utan en sådan?
Man skaffar en separat att plocka fram vid behov så man kan intala sig själv att man inte är så gammal övrig tid
Måste man svara rätt för att vinna?
Nej. Du ska svara fel för att öka mina chanser att vinna.
Måste man svara rätt för att vinna?
Det brukar väl oftast fungera så? Jag utgår iaf att det har bra effekt på ens chanser att vinna om man svarar rätt på frågorna.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Varför är det alltid sådan här hbtq färger på dataprylar som är för spel?
För att vi som är uppvuxna under 80-, 90- och tidigt 2000-tal fortfarande försöker förtränga den kommunalgrå skalan som inte var särskilt valbar förr i tiden och därmed tycker att alla så många färger som möjligt ska vara tillgängliga! 😁
Fueled by coffee.
För att vi som är uppvuxna under 80-, 90- och tidigt 2000-tal fortfarande försöker förtränga den kommunalgrå skalan som inte var särskilt valbar förr i tiden och därmed tycker att alla så många färger som möjligt ska vara tillgängliga! 😁
Jaha då förstår jag.. jag föredrar nog trygg komunal grå isf .. 🤣
Som en ägare av ett Azoth redan vill jag bara ge framtida vinnare en heads up att vad ni en gör inte uppdatera firmware på den. Vet inte exakt vad de ändrade, men efter att jag gjorde det började tangenter dubbel/trippel/kvadrupeltrycka - och det finns fler som rapporterar samma sak. Enda fixen jag hittat innebär att öppna upp och böja till kontakter på PCBn.
Jag är ju sån där som knackar enterknappen på numpaden med tummen från musen (rörig mening, läs långsamt) .
Så den är ju ett måste helt enkelt
Jag är ju sån där som knackar enterknappen på numpaden med tummen från musen (rörig mening, läs långsamt) .
Så den är ju ett måste helt enkelt
Just entertangentens placering går att vänja sig av med, men avsaknad av home och end är svårare. Det är ju tangenter som man använder rätt frekvent. Dom där siffrorna på högersidan fick följa med på mitt senaste tangentbordsköp men jag ångrar det lite, hade gärna sett ett mindre tangentbord framför skärmen då jag ändå mest spelar vid min dator... Och på tal om tangenters vara eller inte... Varför envisas man fortfarande år 2025 med att ha en caps lock på tangentbordet. Mest irriterande tangent någonsin,.. Har tagit bort funktionen i registret i snart 15 år, stör mig varenda gång jag trycker på den förbannade tangenten på nån dator på jobbet.
Verkligen snyggt tagentbord. Älskar det lilla formatet! Aldrig spelat med mekansikt tagentbord så har kollat intresset här, följer tråden nogrannt. Hoppas man får chansen på få en. Vet inte vad jag saknar med det men man blir riktigt sugen när man hör att det är en game-'changer'
Hittade verkligen inte svaret för smörjmedlet.
Fick ge mig ut på google för det.
Skulle behöva ett nytt tangentbord då dotterns husdjur lite försiktigt gnagt sönder kabeln till tangentbordet.
Alla fräsiga lampor har slutat funka!
Kollade du noga igenom alla bilder i guiden…? 😉
Kollade du noga igenom alla bilder i guiden…? 😉
Ah! Bilderna kanske jag missade
Läste all vanlig text två varv