Tema tangentbord

Assassin's Creed Shadows straffar dig inte om du håller dig till en karaktär

Robot
Assassin's Creed Shadows straffar dig inte om du håller dig till en karaktär
Medlem

Känner en otrolig lättnad nu. Det värsta jag vet i spel är när man blir tvingad till att spela olika karaktärer med olika förmågor (The Last of Us Part, GTA V). Att endast välja EN av dessa två utan att missa mycket glädjer mig något enormt!

Medlem

hoppas dom spelas annorlunda nog så att man kanske kan göra en replay ett par år senare som andra karaktären. Dock så känns det som självklara valet är Naoe, har tydligen betydligt bättre parkour och stealth möjligheter, passar mycket bättre in i Assassin fantasin i mitt huvud.

Medlem
Skrivet av Piigge:

hoppas dom spelas annorlunda nog så att man kanske kan göra en replay ett par år senare som andra karaktären. Dock så känns det som självklara valet är Naoe, har tydligen betydligt bättre parkour och stealth möjligheter, passar mycket bättre in i Assassin fantasin i mitt huvud.

Om jag förstått det hela rätt så kan inte Yasuke varken parkour eller stealth. Därav smeknamnet Yasukan't.

signatur

I drank what?

Medlem

Skönt att höra. Vill smyga ljudlöst över taken. Vill inte ramla fram som en bulldozer.

Medlem

Ja, blir som med AssCreed Syndicate, spela som stealth och kvinna. Vill jag ha hjärndöd slakt kan jag spela ogryn i darktide.

Medlem

Hoppas inte att det blir som AC syndicate där man kunde byta karaktär på plats direkt. För mig kändes det super konstigt. Det kändes som att ha en karaktär med dubbla skill sets.

Just i denna sekund behöver jag det här. Byte av karaktär.
En minut senare behöver jag det här. Byte av karaktär.

Det är ju en sak om det är som gta v där man byter karaktär och så är den karaktären någon helt annanstans i stan

Medlem

vet vi om gear är karaktärsunikt? antar det, kan ju skapa problem då man efter 40 timmar har en Naoe i full epic gear, kommer ju inte få en direkt att vilja byta till en Yasuke med lvl 1 armor.

Medlem

Hade ju varit bättre om man hade kunnat skapa sin egen karaktär än att behöva spela som någon av de här två töntarna.

signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Hoppas inte att det blir som AC syndicate där man kunde byta karaktär på plats direkt. För mig kändes det super konstigt. Det kändes som att ha en karaktär med dubbla skill sets.

Just i denna sekund behöver jag det här. Byte av karaktär.
En minut senare behöver jag det här. Byte av karaktär.

Det är ju en sak om det är som gta v där man byter karaktär och så är den karaktären någon helt annanstans i stan

redan sett videos som bekräftar att byte sker direkt där du är, enda är en laddskärm emellan

Medlem
Skrivet av Nimafor:

redan sett videos som bekräftar att byte sker direkt där du är, enda är en laddskärm emellan

Aha. Jag har bara sett den första trailern som släpptes. Aja, men då är det lika dålig som Syndicate 😎

Om man vill mörsa på á la Origins /Valhalla så är det samurajen.
Vill man smyga á la Ezio / Connor så är det ninjan

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Testpilot
Skrivet av Piigge:

vet vi om gear är karaktärsunikt? antar det, kan ju skapa problem då man efter 40 timmar har en Naoe i full epic gear, kommer ju inte få en direkt att vilja byta till en Yasuke med lvl 1 armor.

Det är lugnt. Du kan säkerligen köpa in-game valuta för att levla upp all gear du behöver.

Medlem

Guld, in och kötta skiten ur de och gå vidare
jäkla trams och smyga runt.

Medlem

Tror inte man kommer straffas så värst mycket om man struntar i båda karaktärerna heller...

Medlem

Skulle ha varit bättre med bara en karaktär från början

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar