Regga dig för att stresstesta Elden Ring: Nightreign
Oj den sidan var belastad just nu.
Haha indeed. Inte långt man kommer när man försöker trycka sig fram ^^
Aldrig nätverkstestat förr, så ska banne mig försöka nypa mig en plats!!!
Älskar FromSoft, men det här verkar framstressat; som att dom vill testa ett nytt koncept som ingen riktigt var / är intresserad av; men av efterfrågan att döma har jag säkert fel.
Nån som vet om det är riktig co-op eller som det brukar vara i deras spel?
Det är till fullo ett kooperativt spel för tre spelare. Du kan köra solo med bottar också. Men för någon orsak kan man tex inte vara två spelare.
Så antingen spela 3 pers co-op eller bara med bottar.
Undrar hur tankebanan gick där, vi får se... Så mycket som jag älskar Fromsoft och så mycket som jag haft kul med folk online så har co-op aldrig varit deras styrka.
EDIT: Bestämde mig med hjälp av Fezk för att sätta på läsglasögonen och korrigera lite, inga bottar utan man spelar helt solo eller i grupp om tre!
Det är till fullo ett kooperativt spel för tre spelare. Du kan köra solo med bottar också. Men för någon orsak kan man tex inte vara två riktiga spelare och en bot.
Så antingen spela 3 pers co-op eller bara med bottar, som jag förstått det.
Undrar hur tankebanan gick där, vi får se... Så mycket som jag älskar Fromsoft och så mycket som jag haft kul med folk online så har co-op aldrig varit deras styrka.
Tror inte man kör med bottar som solo? Finns ingen information om det vad jag läst, kanske har missat något.
Solo ska vara solo men skalar ned allt, hp/dmg osv, av det jag läst.
The more I practice, the luckier I get.
Tror inte man kör med botar som solo? Finns ingen information om det vad jag läst, kanske har missat något.
Solo ska vara solo men skalar ned allt, hp/dmg osv, av det jag läst.
Helt korrekt! Tror min hjärna körde lite hittepå Mi scusi!
Helt korrekt! Tror min hjärna körde lite hittepå Mi scusi!
The more I practice, the luckier I get.
Inte igår man såg den rullen haha!
Det är till fullo ett kooperativt spel för tre spelare. Du kan köra solo med bottar också. Men för någon orsak kan man tex inte vara två spelare.
Så antingen spela 3 pers co-op eller bara med bottar.
EDIT: Bestämde mig med hjälp av Fezk för att sätta på läsglasögonen och korrigera lite, inga bottar utan man spelar helt solo eller i grupp om tre!
Ok. Det låter ju bra i alla fall. Även om man måste vara tre. Tycker att det är lite tråkigt att man inte kunde spela igenom hela Elden Ring tillsammans med någon. Hade varit härligt att utforska den fantastiska världen ihop med någon.
PSN: OAKTHYR
Tycker att det är lite tråkigt att man inte kunde spela igenom hela Elden Ring tillsammans med någon. Hade varit härligt att utforska den fantastiska världen ihop med någon.
Verkligen. Men, kanske dom lär sig något nytt med Nighreign så får vi ett Bloodborne 2 med full seamless Co-op(A mans gotta dreeaaam)
För PC spelare ska denna modd funka bra om man vill köra co-op genom hela Elden Ring!