Röjigt och svängigt första gameplay från Borderlands 4

Robot
Röjigt och svängigt första gameplay från Borderlands 4
Medlem

Hoppas delen om färdighetsträden stämmer, det var en av sakerna som fick mig att inte gilla senaste spelet: inget av färdighetsträden passade mig och min spelstil, så jag hade inget sug att levla upp. Håller tummarna den här gången.

signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Går ju inte att klaga på valet av låt iallafall.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

JIHOO!! <3

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

shi
Medlem
Skrivet av Fezk:

Går ju inte att klaga på valet av låt iallafall.

Håller med!

Jag tycker att dom verkligen får till musiken i spelen och även tillhörande trailers. Borderlands 2 introt tillhör en av mina favoritintron!

Medlem

Ohh nice! Hoppas dem gör ett bra jobb med voice actors o storyn o gear!

Medlem

Kan bli ett bra 2025 det här

Det här är nog ett av de spelen jag ser fram emot mest.

Medlem

Ska bli spännande att se gameplay! Hade ganska roligt med 3an även om jag inte är speciellt stort fan av shooters.

Medlem

Ser fram emot ett riktigt röj. Köpt för inte så längesedan Borderlands 3 med alla dlc för en spottstyver och oj vad mycket att hålla på med. Men saknar ändå lite mer själ i spelet. Svårt att förklara men tycker det är mycket men ändå tomt.. Men ska absolut spela Borderlands 4, ser fantastiskt ut och har alltid gillat designen i spelet och kontrollen tycker jag sitter som en smäck.

Medlem

Borderlands 3 bad guys och karaktärer var dåliga, och storyn som helhet. Spelade det en massa trots det men hoppas på ett bättre spel nu.

1
Skriv svar