Playstation Wrap-up 2024!
Playstation har nu lanserat årets upplaga utav Playstation Wrap-up där en kan se hur många spel en spelat under året, vilka genrer en spelar mest utav och hur många achievements en vunnit fram till dags dato (även om det verkar registrera sådär, min senaste står som vunnen 2024-12-03 men jag vet att jag vunnit flera stycken i Days Gone för bara ett par dagar sedan som av någon anledning inte kom med). Vilket är kul att se. Mitt playstation-år var riktigt bra, där jag både tagit igen moderna spel som något äldre PS4-spel jag missade under förra generationen (eller bara velat spela om, som de två första Bioshock-spelen som jag först spelade way back på 360 men nu spelade om - med andra spelets DLC som jag aldrig tog mig an då - innan jag tog mig an Infinite som jag av någon anledning var för skeptisk för att spela igenom då) så allt som allt var det flera bra och otroliga titlar jag tog mig igenom i år. Mest spelade blev Death Stranding: Director's Cut som jag riktigt älskade och nu är otroligt pepp på att få följa upp med kommande uppföljaren "On the Beach" som tycks bli mer av Kojimas älskvärda galenskaper!
Sony har inte bara börjat sammanfattat oss spelares år, utan även börjat förbereda oss för nästa kommande spelår som tycks bli otroligt. Både Death Stranding och Ghost of Tshushima (ett annat spel som toppnoterades i min sammanfattning) får uppföljare och sen släpps ju GTA VI innan året är slut - vilket jag kommer vilja spela på PS5 Pro när det väl är dags. Annars lär det bli ett väldigt Nintendo-dominerande år med Switch 2 och högst antagligen även ett nytt 3D Mario och troligen även ett nytt Mario Kart. Men lite Playstation-kärlek ska det nog hinnas med för den sakens skull. Ett historiskt bra spelår tycks vänta oss oavsett vilka plattformar vi spelar på. Vilket är kul då gamingcommunityt i stort vinner på det och konsolkrigandet hör det förgångna till! Så tack för ett bra 2024 som spelår och gott nytt (spel)år till er alla på FZ!
Är jag blind eller finns det ingen länk?
https://wrapup.playstation.com/sv-se/
Sidan verkar vara överbelastad eller nått för det bara laddar och sen får man ett felmeddelande.
Kom in förut, men lyckades inte ladda ner min "wrap" då sidan slutade svara. Nu får jag meddelandet:
"error decoding lambda response: error decoding lambda response: unexpected end of JSON input"
Nåja, det är en dag i morgon också.
Nej, jag kunde inte ladda ned min sammanfattning heller så då var väl det som hände mig också att jag inte hann innan det kraschade utan bilden ovan är en print jag tog på min iMac. Tråkigt!
Det här:
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Är jag blind eller finns det ingen länk?
https://wrapup.playstation.com/sv-se/
Sidan verkar vara överbelastad eller nått för det bara laddar och sen får man ett felmeddelande.
Haha du är inte blind utan det var jag som tappade huvudet lite när jag skrev och glömde lägga in länken. Så tack! Åtgärdat nu!
Då så! Nu funkar det äntligen utan krusiduller. Hoppas det fortsätter så.
Mitt Playstation-år. 726 timmar, och föga förvånande: Ezio-trilogin har jag spelat mest: 112 timmar. Strax bakom: Assassin's Creed III Remastered med 90 timmar. Det instressanta är spelet på tredje plats: Phasmophobia med sina 73 timmar, varav 62 timmar i flerspelarläge. Det där är ju unikt för mig. Men ett bra, produktivt Playstation-år har det hur som helst varit. Har slutfört mycket av det jag påbörjat, om än inte allt. (Tittar på dig, FFVII Rebirth.)
En Bamseponny av folket
Jag hade nog satt mina slantar på Rainbow 6, men Helldivers 2 vann.
Vet inte hur man kan få med en sån där flashig bild som ni övriga 😳
Du trycker på att dela dina resultat.
I drank what?
Spelade 121 olika spel. 541 nya trophy's. Spelade 1204 timmar och 504 i multiplayer. Mest Sea of thieves men också Monster Hunter world och Helldivers 2. Jag har också 0% kunskap i det tekniska. Men jag la iaf 20 minuter på att försöka förstå hur man lägger in en bild här. Utan att komma någonstans.
Får bara 502 Bad Gateway bra där sony..
Samma här.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Får bara 502 Bad Gateway bra där sony..
Samma här.
Fick samma först, men loggade in via playstation.com och kom då åt det hela därifrån.
Konsolgubbe
Äventyrare
Spelade spel: 77
Totalt antal trophies: 389
Antal speltimmar: 613
Timmar i flerspelarlägen: 0
Mitt toppspel: Lost Judgement (155 timmar förra månaden)