Kingdom Come: Deliverance 2-gameplay visar strider, belägring och mer

Robot
Kingdom Come: Deliverance 2-gameplay visar strider, belägring och mer

40 minuter från den efterlängtade uppföljaren.

#Kingdome-come-deliverance-2, #Warhorse-studios

Medlem
Medlem

Jag tänker direkt att jag skulle vilja uppleva det där i VR framför allt.

Medlem

GOTY alla år tills trean kommer.

Medlem

börjar bli dags för mig att lira klart ettan, jag tog mig aldrig längre än till där man fick pilbågen

signatur

//monster

Medlem

Blir det alltså samma huvudperson?
Hade nog hellre sett att de börjat om på ny kalaskula, det blir ju lite märkligt annars om man återigen börjar från noll som en sillmjölke, med tanke på att man dräpt över 200 man i föregångaren..

Skrivet av Majoren:

Hade nog hellre sett att de börjat om på ny kalaskula, det blir ju lite märkligt annars om man återigen börjar från noll som en sillmjölke, med tanke på att man dräpt över 200 man i föregångaren..

De löser det väl som vanligt?
En hjälmkrossare i huvudet och en svår minnesförlust. Musklerna förtvinnar under tillfrisknandet.
Problem löst.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Majoren:

Spoilervarning:

De har löst tills viss del (du kommer tappa en del av dina förmågor) genom att Henry trillar ned för en mindre klippa och precis som du önskar slår sig rätt rejält. Tror det var i denna direktsändning SirTobi visade det.
https://www.youtube.com/watch?v=Ty9ACQ_sS5Y

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

1
Skriv svar